8 Haziran 2007 Cuma

Dedİkodu

Merhaba kankalar benim başımdan kadınlarla ilgili ilginç bir olay geldi başıma.
Benim çalıştığım şirkette bir bayan var (panter) birde bir akrabam var (deli nejla) nejla panteri hiç sevmiyor ama işin ilginç yanı panteri hiç tanımıyo görmedi bile ama sevmiyo ve hep dövecem diyo bunu ben pantere söyledim o hiç boş dururmu oda sevmiyor artık oda kesip biçiyo birgün onları bir araya getirmeye karar verdik merak ettik.
Bu dedi koduya panter dayanamadı en sonunda nejlanın yanına gitmeye karar verdi Hemde nejlanın eşi ile birlikte gitti o bile sıkıldı bu haber göndermelere gitti sonra hiç birimiz gözümüze inanamadık nejla ile panter başladı muhabette sonunda biz (ben ve kuzenim) suçlu olduk dayaktan zor kurtulduk ama biz dedi kodu yapmadık sadece dediklerini dedik karşı tarafa oda 'mutlaka de' sözü üstüne sonuç olarak panter giti nejlanın yanına ama nejlada tık yok bize attı nejla herşeyi bizde bozmadık zaten başlatanda nejlaydı.
Bunun sonucunda anadımki kadınlar dedikoduyu kendi yaratınca birbirlerine bişey yapmıyo siz nedersiniz yorumlarınızı bekliyorum...

Mavi forum

0 yorum: