17 Nisan 2007 Salı

-- *Yoklugun Buz Gibi Soguk *

------------------------------

Uzaklardan bir ses olmani isterdim, bir selam, bir nefes... "Usume"
diye
seslenmeni isterdim... Bir el olmani isterdim, bir kol... "Ozledim"
deyip
sarilmani... En karanlik yerinde duslerimin cikip gelmeni isterdim.
Kinali
bir bahar gibi, umut isigi olmani isterdim hayatima... Gelseydin ve
yaslasaydim basimi omuzuna, aglasaydim doya doya ... Gecerdi usumesi
yuregimin, gecerdi usumesi icimin, kirpiklerimde yagmurlar
dumanlanmazdi
biliyorum...

Seninle sulari yesil bir irmagin kiyisinda bulusmak, saclarinin
kokusundan
opmek, icime cekmek ve serin solugundan icmek, sana sarilmak,
kucaklamak,
ucmak isterdim

Ama nafile, aramizdaki butun yollar kapali... Butun dallar kesik...
Yoklugun
buz gibi soguk... Usuyorum... Yuregim de donmus sanki. Gozlerimde...
Atesler icinde bedenim... Oyle bir usume ki, hic bir sey isitmiyor
artik.
Butun uzuvlarim uyusmus. Ezip geciyor ruhumu acilar...

Yoksun iste, kalbimin kuyusu en hazin sesle inliyor simdi. Kirpikleri
kirilan bir zamanin teninde, agrili siirler topluyorum gecelere
simdi...
Bilirim, sevmek ve ozlemek bir atese dokunmaktir; yakmaktir yuregini
yanginlarda. Ama ben usuyorum. Yoklugun buz gibi soguk. Yakacak bir
seyimde
yok
Agliyorum, buza donusuyor gozyaslarim Agliyorum, akip gidiyor
gozyaslarim
caglayanlara Bakakaliyorum ardindan caresiz

Ah! bir el olsan dokunsan alnima, oksasan saclarimi bir anne
sefkatiyle..
Gecerdi agrisi basimin, gecerdi biliyorum... Bir gul olsaydin bahcemde,
koklasaydim nefes nefes, cekseydim icime derin derin... Bir goz olup
baksaydin gozlerime, cekip alsaydin icindeki huznu... Ah! bir bilsen
nasil
sevinirdi yuregim, nasil sevinirdi dudagimdaki gelincik, kapimdaki
akasya...

Susuyorum artik derin derin... Ve sessizce soluyorum bir hazan yapragi
gibi... Oysa ne kadar cok hasretim konusmaya, anlatmaya anlasilmaya...
Oysa
ne cok istiyorum, tum bedenimden sokup almani yalnizligimi, hicranimi
bir
tilsimla...
Yuregim kanrevan, dikenler acimasiz, ayaklarim kirik kosamiyorum artik
doruklara, menzil uzak...

Gel. Yuregim ol seher gulum, her olumumde bana yeniden hayat ver. Elim
ol,
ayagim ol, canim ol... Gecem - gunduzum ol... Aglayan gozlerim ol her
damlada yeniden dogur beni, yeniden dogur umudumu. Her oldugumde
yeniden
yarat ki, seni ne kadar ozledigimi anlatayim yeryuzundeki butun canli
cansiz
varliklara, ne kadar cok sevdigimi ...

Once sen gel sevgilim solmadan resimler, siirler sislenmeden...
Islenmeden
geceler ... Sonra olum gelsin...

Yoksun iste, kalbimin kuyusu en hazin sesle inliyor simdi.



suskunlugum yanlis anlasilmasin firtinadan oncede boyleyim

0 yorum: