17 Nisan 2007 Salı

cem yilmazin ucak geyikleri

TURK Hava Kurumu bizim memleketin en iyi calisan kurumu. Kurban derisini
veriyorsun ondan ucak yapiyor. Artik nasil katliyorsa. Bi de tuzlarsan F-16
oluyor diye bir geyik var AMA yalan olmasin.


**********************


HOSTESLE muhabbet ediyorum. Laf dondu dolasti sunnete geldi. He business'ta
oluyor boyle seyler. Beni kadin sunnet etti dedim. Hostes dedi ki, 'Aaa
kadinlar bindigi dali kesmez AMA. Hostesin sakasina bak. Biz yapsak, aforoz
ederler.


********************************


DIYARBAKIR'A gidiyordum ucakla. Hostesle muhabbet ediyoruz. Business'ta
oturuyorum. Hep Business'ta otururum. Buraya DA Business geldim. Ankara'ya
business acilmis cok super bir sey. Bilmeyen varsa soyleyeyim. Business is
amacli gidilen seyahat manasina gelmiyor. Portakal suyu veriyorlar sen de
kendini bir b.k zannediyorsun. Ayni ucagin icinde NE sinif yapiyorsun Ulan.
Portakal suyu icerken kendini NE zannediyorsun. 'Mersi canim.Bunu icmeden
ucamiyorum'. Bir de perdeyle ayirmiyorlar mi tavim ona. Soruyorsun 'Somon
var mi?' Arkana bakiyorsun. 'Fakirler, ekonomi, Allah belanizi versin. Ucak
sizin neyinize'. Bir hava yaratirlar ki sanki ucak dusunce Business'takiler
olmuyor.

0 yorum: