17 Nisan 2007 Salı

hayatin anlami

Adamin biri hayatin anlamini ariyordu.Dunyada dolasmadigi yer sormadigi kimse kalmadi ama bir turlu tatmin olamiyordu.Yolda bir adamla karsilasti ona da sordu ama yine tatmin olamadi.Adam;su karsi daglarin ardinda bir bilgenin yasadigini ve birde ona sormasini soyledi.Adam bilgenin yanina gitti.Bilgem dedi ben hayatin anlamini ariyorum bana yardimci olurmusun .Bilge gulumsedi ve adamin eline bir cay kasigi verdi icini zeytin yagi ile doldurdu.Bunu al ve bahcemin etrafinda turla yagi dokmeden geri getir dedi.Adam butun bahceyi yaga bakarak turladi bilgenin yanina gitti.Bilgem dokmeden getirdim dedi.Bilge peki etrafta ne gordun dedi .Adam hicbirsey dedi.Bilge olmaz diye cevap verdi.Git birdaha dolas ama etrafina bakarak turla.Adam dolasirken bilgenin harika bir bahcesi oldugunu farketti.Hic gormedigi guzellikte cicekler,agaclar vardi.Hayranlikla etrafina bakarken kasiktaki yagi doktu.Bilgem dedi ne kadar harika bir bahcen varmis cok etkilendim fakat ben etrafa bakarken yagi doktum dedi.Bilge gulumsedi'ISTE HAYATIN ANLAMI' budur dedi.

0 yorum: