17 Nisan 2007 Salı

Bir Eure Aranizda Olamicam :(

Dun sirketimizin islerinin kotu gittiginden dolayi ucretsiz izine ayirdilar.Bu sebeple yeni bir is bulana kadar sizlerden kk dan dostlarimdan ayri kalicam ikinci evim gibi her sabah evimden cikip diger evime geliyor gibi heycanli heycanli aciyordum bu bilgisayari o kadra guzel dostlar arkadaslar edindim ki Hergun goz yaslarima sikintilarima ortak olan surekli delikafa ne yaptin diye b ana kizan sevgili tatlicadi arzuma yeri bende apay ayridir bitanemdir. Goldenim yaa bisi sorcam diyerek her gun basimin etini yiyen bana destek olan moral veren kisacasi motive eden biricikk biricik dostum sirdasim azemime ozimm yaa ne oldu biliyomusun diyerek akil aldigim 3. dostum biricik sirdasim kumpirime
beni merak edip ilk arayanlar arasinda olan teyzem olsa bu kadar severim bana ablalik eden biricik elifime,ikinci annem olarak gordugum beni hep kinali kuzum diye seven Ayn ima,bana herseyin cok guzel olacagini her firsatte dile getiren en kotu anlarimda sohbetleriyle hayata baglayan yapragima biricik kayinvalidem benim.Benim ustumden dualarini esirgemeyen sicacik bi kalbi olan melisama sevgilinle bir an once kavus insallah bebisim.Son gunlerde yeni bir dost yeni bir anne yeni bir arkadas yeni bir sirdas kazandigim beni kotu zamanmda yalniz birakmayan guzel bi kalbi olan biricik Lerenime ,Bana abilik yapan pismaniyesiz birakmayan arada haylazlik yapinca kizan ama her sikintimda mutlaka dinleyen akil veren biricik abim KAZENIME tesekkur ediyorum. Iyki varsiniz Iyki hayatimdasiniz iyki tanidim sizleri.Arada firsat bulursam sizlere bi cikkala yapicam mutlaka :) hepinizi seviyorum.Su an aglamaktan ismini unuttugum arkadaslarim dostlarim varsa hepsinden ozur diliyorum.


Kendinize dikkat edin ve sevgiyle kalin.Uzerimden duanizi eksik etmeyin.

:a015: :a015: :a015:

0 yorum: