17 Nisan 2007 Salı

bir sorunum var basa cikamadigim:(

hepinize selam
benim kucuk ama hayatimi etkileyen bir problemim var.yaklasik 2 ay once erkek arkadasimla ayrildik.ayrilma sebebimiz sadece bir anda fazla sinirlenmesi ama acikcasi bende kasindim cok kavga ediyordum...o da sinirlendi ve ayrildik.Ayrildigimiz gun ve o gunden 3 gun sonra onu sevdigimi ona soyledim.Fakat o cok gururlu ve inatci biridir.ayrildigimiz gun bana bir daha olmayacak cok kizdim sana demisti ikna etmemem icinde surekli kacmisti benden...sonra aradan 3 hafta falan gecti bir cok olay oldu kotu ve iyi en sonunda ona bir mail attim herseyin cevabini verdim ve en sonuna da onu hayatimdan cikardigimi ve istemedigimi yazdim ama ondan bir cevap gelmedi.
sanirim onu sevmedigime gercekten inandi bilemiyorum...dun de en yakin arkadasimla konusmus ciktigim biri var diyor fakat gectigimiz sene beni dilinden dusurmezdi her arkadasi bilirdi beni ama o yeni kizdan kimsenin haberi yok kimseye bahsetmemis ayrica kizi gormedim cunku ayni sehirden degiller yazin gittigi yerde tanistigini soyledi.hem benimle ayrilmasaydi asla o kizla cikmazmis.

onu sevdigimi tekrar soyleyemem baska bir yolu olmali...sizce ne yapmaliyim?biraz uzun oldu ama kusura bakmayin:)

0 yorum: