17 Nisan 2007 Salı

Dedim ki "FRENI OLAN DURSUN.."

Temel ile Fadime nisanlilarmis evsizlik sikintisi
cekiyorlarmis
arkadaslarindan falan bir turlu ev bulamamislar.
Elele tarlada yururken Temel donmus ve Fadime'ye
yumulmus o heyecanla
yattiklari yerin
tren rayi oldugunu gorememisler.
Baslamislar sevismeye...
Derken uzaktan tren geliyor.
Makinist bir bakiyor raylarin uzerinde 2 insan..
sireni cekiyor..
Temelle Fadime tinmiyor, 100 m kala tekrar cekiyor
gene kacmiyor
bizimkiler , 50m..30m derken imdat frenini cekiyor
makinist...
Tabii vagonlar birbirine giriyor cok buyuk maddi
hasarvar...
Hemen Fadime ile Temel'i sucustu mahkemesine
cikariyorlar...
Hakim:
-Ya kadesim treni gormedinmi , sireni duymadinmi ?
Temel:
-Duyduk hakim bey
-Ula niye kacmadiniz o zaman?.....
-Valla hakim bey bir baktim ben geliyorum , fadime
geliyor , tren
geliyor......
Dedim ki "FRENI OLAN DURSUN.."

0 yorum: