13 Nisan 2007 Cuma

sel kabusum

Dun yasanan sel felaketlerinden bende nasibimi aldim.Mersinde korkunc bir sagnak vardi Allaha cok sukur evimi sel basmadi ama ilkokul 1. siniftaki kizim okuldan cikip eve gelis saatinde beklemeye basladim.1,5 saat sonra servise telefonla ulastigimda servisin sulardan arizalandigini ve trafikte konvoylar halinde sularin icinde beklediklerini ogrendim.10 dakikada bir aradim gorevlileri kizim anne gel beni al diyor.gorevliler bize ulasamazsiniz araciniz kalir yolda diyor.3 saat kadar sonra bir tirla sehre dogru geldiklerini soylediler.benden beklememi istiyorlar.nerde olduklarini tam bilmiyorum,ben ciksam kizim eve gelse beni bulamayacak yerimden ayrilamiyorum.4 saat kadar sonra kizimi baska bir ogrencinin ailesi getirdi.benim aglamam bittiginde anllatti kizim tirin kasasina bindirmisler hemde acik kasaya.cok kotu yerlere gittik anne diye anllatti.ayaklar ciplak botlarin icinde botlarda islak o halde geldi.kabus gibiydi benim icin.ne yapacagimi bilemedim kime kizacagimi bilemedim.ben aramasam hic bir bilgi vermeyen servis gorevlililerinemi,onlem almayan okul idaresinemi.benim icin kabus gibi bir aksamdi ve sizlerle paylasmak istedim.Allahim kimsenin yavrusunu kendinden uzak ve caresiz durumda birakmasin.

0 yorum: