13 Nisan 2007 Cuma

ßir dosTLa a$k ..

Fyrtynaly bir hayatyn ortasynda birle?tik. Sen, kendine yakyn buldu?un insanlaryn sana yapty?y hatalardan ?ikayet ediyordun., bense uzun yyllar acysyny cekti?im bir a?kyn yaralaryny sarmaya caly?yyordum.

Yyi birer dosttuk, her ?eyi payla?yr olmu?tuk. Bu yakynla?mamyzyn kysa bir surede olmasyna ra?men zamanym oyle tatly, oyle guzle geciyordu ki ben icimdeki kypyrdanmalardan habersizdim.

Sanki ruyadaydym, gozlerimi acty?ymda dostlu?un yerini a?k almy?ty. Kendimi tutamamy?tym i?te. Duygularyma hakim olamamy?tym. Sen benim a?kym, bense senin dostundum artyk. Sana a?yk oldu?umdan habersizdin. Ycimdeki volkan oyle ta?my?ty ki patlamak icin sabyrsyzlanyyordu.

Sonunda o gun gelip catmy?ty. Butun duygularymy butun hislerimi acyklamy?tym ben sana. Sense bana sadece ?a?kyn bir ifadeyle bunlaryn yalan ve ?akadan ibaret olmasy icin yalvarmy?tyn.

Bende sana bunlaryn ne ?aka ne de yalan oldu?unu ustune basa basa vurgulamy?tym. Ycim rahatlamy?ty. Cunku bir insana �� seni seviyorum �� demek kolay bir i? de?ildi. Yurek isterdi. Ben bu i?i becerememi?tim ama sonucuna da katlanmak elimde de?ildi. Cunku asyl olan benim icin bugundu ve ben bugun sana soylemem gereken ?eyleri yaryna byrakmamy?tym. Yaryn boyle bir fyrsatyn elime gecece?ini du?unerek butun her ?eyi acyklamy?tym.

Dunya fani her an her ?ey olabilir bizim dunyamyzda... ?imdi icim cok rahat ama bir o kadar da huzursuzum. Cunku bunlary sana anlatynca suclu ben oldum. ?imdi o eski gunleri aryyorum, hic sebepsiz, ani ayryly?yn ?okunu uzerimden atamamamyn sonucundandyr. Ve zaman eskiden oyle guzel oyle tatly gecerken ?imdilerde, bin bir azap bin bir acyyla geciyor.

O gunun ustunden cok zaman gecti. ?imdi ben senden benim olmany de?il bana biraz hak vermeni istiyorum. Bana duydu?un nefreti duygularymyn ustunden cekmen icin yalvaryyorum. Bana ne kadar kyzsan ne kadar nefret etsen de ben seni yine de seviyorum. Duydun de?il mi? Seni seviyorum.

0 yorum: