16 Nisan 2007 Pazartesi

ne yapmaliyim

basimdan gecenleri once kisaca bir ozetleyelim..yaklasik iki yil once biriyle tanistim. benden yasca buyuk oldugu icin ilk baslarda ona pek yuz vermedim ama israri bana olan ilgisi vs..fazla karsi koyamadim ve birbirimizi tanimaya basladik. bu iliski ilerledikce duygular yogunlasti,ve yanlis olmasina ragmen cinsel bir boyutta aldi.o benim icin ilk di,cok rahat degildim ama onu cok sevdigimicin pismanligimi unutmaya,gecistirmeye calisiyordum. cok mutluydum, cok asiktim..
artik tanisali 18 ay olmustu evlilikten bahsediliyor,israrla evlenme teklifi ediyor,gelecekle ilgili planlar yapiliyor,cocuklarimizin ismini bile belirledik..

ve sonra o aksam..hic yapmadigim birsey yapiyorum ondan izinsiz cebinden birsey almak icin cuzdanini aliyorum ve elim kimligine gidiyor..aslinda sadece resmi dikkatimi cektigi icin. ve EVLI yazisiyla dunyam yikiliyor.
o anin sokuyla hicbirsey soylemeden ordan ayriliyorum.
BITTI!!! APTALIM BEN!! aklimdan gecenler bunlar..telefonlarina cikmadim,onunla bulusmayi kabul etmedim,olmek istedim..
israrlarina ve merakima yenik dustum..neden yapti bunu bana? hicmi sevmedi,benimle oynadi neden? bu sorularin cevabini bana vermek zorundaydi..

onunla tekrar gorustum..ve klasik hikayeler..mutsuzum,ayrilmak uzereyim vs vs
once ondan uzaklasmaya calistim ama dayanamadim:(
ona yeminler ettirdim-cocugum yok dedi..sanki evli olmasi yeterince engel degilmis gibi kendimce cocuga varsa ayrilirim kesinlikle dedim.
yemin etti yok diye..

ruyalar gormeye basladim ve israrlarima dayanamadi aylar sonra cocuklarinin oldugunu ogrendim..tam 4cocuk
yine yikildim
ayrildim..pesimden kosmasina ragmen gorusmedim..gorusmyorum..ama canim cok yaniyor..nefes alamiyorum..olmek istiyorum..ben o adami cok seviyorum

onun sesini duymak bile yetiyordu bana mutlu olmak icin simdi onsuz ne yaparim ben:cok uzgunum: :cok uzgunum:

0 yorum: