16 Nisan 2007 Pazartesi

hayatimdaki degisiklikler

arkadaslar bilenler bilir benim esim intihar sonucu oldu tam 5 ay olucak zaman ister istemez su gibi akiyor ve hayat devam ediyor biliyorum
Biliyorum ki hayatima devam etmek zorundayim cunku benim minik bir kuzum var ve o bu ay babasiz dogum gununu ilk defa kutluyacak ve bu yine benim icime oturacak evet ilk defa anliyorum babasiz cocuk buyutmek cok zormus ama ben guclu olucagim cunku kendime soz verdim ogluma soz verdim
Evet hayatimda ufak ufak degisiklikler oldu oncelikle banka borclarini sonlandirdim geriye az biraz kucuk isler kaldi onlarda allahin izni ile son bulur umuyorum lutfen isler yolunda gitsin
benim icin dua edin buna o kadar ihtiyacim var ki su anda
oglumu sanirim yilbasindan sonra krese vericegim ve ben bilgisayar kursuna baslamayi dusunuyorum yeri geldikce haber ederim simdilik bu kadar hepinize verdiginiz destek icin tesekkur ederim sevgiyle kalin allaha emanet olun tesekkurler

0 yorum: