16 Nisan 2007 Pazartesi

Bu Gece En Huzunlu Siirleri Yazabilirim

Bu Gece En Huzunlu Siirleri Yazabilirim

Bu gece en huzunlu siirleri yazabilirim

Soyle diyebilirim: "Gece yildizlardaydi
Ve yildizlar, maviydi, uzaklarda usurler"

Gokte gece yelinin soyledigi turkuler

Bu gece en huzunlu siirleri yazabilirim
Hem sevdim, hem sevildim, ya da o boyle soyler

Bu gece gibi miydi kucagima aldigim
Optum onu optum de ustumde sonsuz gokler

Hem sevdim, hem sevildim, ya da ben boyle derim
Sevmeden durulmayan iri, durgun bakisli gozler

Bu gece en huzunlu siirleri yazabilirim
Duymak yitirdigimi, ah daha neler neler

Geceyi duymak, onsuz daha ulu geceyi
Cimenlere dusen ciy yazdigim bu dizeler

Sevgim onu alakoymaya yetmediyse ne cikar
Ve o benimle degil, yildizlidir geceler

Yurek zor katlaniyor onu yitirmelere
Bakislar sanki onu bana getirecekler

Boyle gecelerdeydi agaclar beyaz olur
Artik ne ben oyleyim ne de eski geceler

Sesim ara ruzgari ona ulasmak icin
Simdi sevmiyorum ya, eskidendi sevmeler

Simdi kimbilir kimin benim oldugu gibi
Sesi, aydinlik teni, sonsuz uzayan gozler

Sevmiyorum dogrudur, yurek bu hala sever
Sevmek kisa surduyse unutmak uzun surer

Bu gece gibi miydi kollarima almistim
Yuregimde bir burgu ah onu yitirmeler

Budur bana verdigi acilarin en sonu
Sondur bu onun icin yazacagim dizeler

0 yorum: