26 Mayıs 2007 Cumartesi

Erkekler Ne İster ???

Hep Kadınları Tartıştık. Peki Ya Erkekler Ne İster? Ne İster Bu Erkekler? Hııı?

Hadi Bakalım

__________________
walla kanka ben bı kac madde solım

- güzel olsun
-fiziği düzgün olsun
- her dediğiğmi yapsın ama benıde rahat bıraksın karısmasın
- kıskanç olmasın vs.. walla suan aklıma bu kadr geldı sence ne ıster aslı
__________________
kadınları anlamak ister... bu kadar basit...
__________________
bana güvensin benim hatalarımı yüzüme vurmasın yıkıcı değil yapıcı olsun bence bunlar yeter
__________________
çikolatalı çilek tüm söylyeceklerimi söylemiş zaten :-D

ancak benim ekleyeceğim madde: yaptığım esprileri anlasın! Hakkaten önemsiz gibi gözüküyor ama çok önemli!
__________________
Çikolatalı çilek çok doğru yazmış bence o her istediğini yapsın ama sen onun dediklerinden çıkma...
__________________
sadece sussunlar o kadar sessizlik sadece sessizlik o kadar güzellik çirkinliğin bunun yanında lafı bile olmaz!
__________________
Ona verdiğim değerin yarısını bana versin bu bana yeter de artar bile ...
__________________
ben basta guzel olsunn beni sevsinn vs vs gibi butun erkeklerin istedigi seyleri isterdim... bunları buldum Allah a cok sukur simdi sadece biraz daha anlayıs biraz daha pozitif dusunce istiyorum
__________________
sevildiğini anlamak

0 yorum: