22 Nisan 2007 Pazar

Yapmak zorunda oldugum buyuk seyleri erteliyorum

Merhabalar...

ben 24 yasinda bir genc kizim...herhangi bir iste calismiyor evde oturuyorum..
aslina bakilirsa cok rahat bir hayatim var...butun gunum evde istedigim saatte istedigim seyi yapmakla geciyor...Gunluk zorunlu ev bakimlarini ve kisisel yuz ve vucut bakimlarimi saymazsak tabi..

Benim sorunum...gun icinde bu kadar bol vaktim olmasina ragmen..nedense yoktan baska isler icat ediyorum ve su is bittikten hemen sonra ders calismaya basalyacagim diyorum ve o gun geliyor...yine baska bir is icat ediyorum ve bir turlu ders calismaya baslayamiyorum...

ayni konu diyet icinde gecerli...diyet yapmak istiyorum tam bsaliycak gibi oluyorum bozuyorum...bi dahaki pazartesiyi bekliyorum sonra yine ayni sey oluyor...

vaktimi cogu zaman har vurup harman savuruyorum...internette bos bos chat yapmak veya yataga yatip saatlerce hayal kurmak gibi...hayallerimin cogu da asla gerceklesmiyecek hayaller veya gecmiste ozlemini duydugum donemime ait gunlerle ilgili oluyor...yani yapmak zorunda oldugum seylerle ilgili motive edici basari hayalleri olmuyor...

ve inanin bunlari yaptigimda ise gunun bittigini farkediyor gunun sonunda da o an yapmam gereken zorunlu ve acele bi is varsa onu halledip gunu oyle noktaliyorum
sonra da diger seylere hic vaktim yok...yaptiklarim butun vaktimi aliyor diye kendimi kandiriyorum

Aslinda kendime kac seferdir sayfalarca ders calisma programimi ve gunluk isler programimi butun ayrintisina ragmen ve haftanin gunlerine isleri bolmeme ragmen olmuyor...liste disi bir fikir geliyor aklima..onu yapiyorum plan bozuluyor

yapmak zorunda oldugunu bildigim ama yapmak istemedigim icin surekli araya baska isler sokup bahaneler urettigim bu 2 konuyla ilgili ne yapabilirim..

cok gec olmadan derslere calismaya ve diyetimi yapmaya baslamak istiyorum ne onerirsiniz....aslinda istemiyorum ama yapmaya mecburum...yani zorundayim....bu isleri bana en az aci verecek sekilde nasil baslar ve basariyla bitiririm..bu 2 eyleme bir turlu baslayamamak hergunumu zehir ediyor..

bu sorunlari cozmek zorundayim..cunku karsimda beni engelleyen en buyuk iki duvar kilolu olusum ve okulumdan hala mezun olamamis olmam...

0 yorum: