22 Nisan 2007 Pazar

>pusuladaki Not:

> >>Kocadere koyunde buyuk bi sargi yeri kuruluyor. Kimi Urfali , kimi
> >>Bosnali , Kimi Adiyamanli , Kimi Gurunlu, Kimi Halepli cok sayida
> >>yarali getiriliyor...
> >>
> >> Bunlardan biri Lapsekinin Beybas Koyundendir ve yarasi oldukca
> >>agirdir.Zor nefes alip vermektedir.Alcalip yukselen gogsunu biraz
> >>daha tutabilmek icin komutaninin elbisesine yapisir.Nefes alip
> >>vermesi oldukca zorlasir ama tane tane kelimeler dokulur
> >>dudaklarindan.
> >> "Olme ihtimalim cok fazla... Ben bir pusula yazdim...Arkadasima
> >>ulastirin..."
> >>
> >> Tekrar derin nefes alip, defalarca yutkunur:
> >>
> >> "Ben...Ben koylum Lapseki'li Ibrahim Onbasindan 1 Mecit borc
>
> >>aldiydim...Kendisini goremedim.Belki olurum.Olursem soyleyin
> >>hakkini helal etsin"
> >>
> >> "Sen merak
> >> etme evladim" der Komutani, kaniyla kirmiziya boyanmis alnini
> >>eliyle oksar.
> >>
> >> Ve az sonra komutaninin kollarinda sehit olur ve son sozude
> >>"soyleyin hakkini helal etsin" olur...
> >>
> >> Aradan fazla zaman gecmez. Oraya surekli yaralilar getiriliyor.
> >>Bunlardan cogu daha sargi yerine ulastirilmadan sehit dusuyor.
> >>Sehitlerin uzerinden cikan esyalar, kunyeler komutana
> >>ulastiriliyor.
> >>Iste yine bir kunye ve yine bir pusula.Komutan goz yaslarini
> >>silmeye daha firsat bulamamistir.Pusulayi acar, hickirarak okur
>ve
> >>oldugu yere yigilir kalir. Ellerini yuzune kapatir, ne
> >>titremesine nede goz yaslarina engel olamaz...
> >>
> >>
> >> >PUSULADAKI NOT:
> >>
> >>
> >> "Ben Beybas Koyunden arkadasim Halil'e 1 mecit borc verdiydim.
> >>Kendisi beni goremedi.Biraz sonra taarruza kalkacagiz.Belki ben
> >>donemem.Arkadasima soyleyin ben hakkimi helal ettim."
> >>
> >> >Siz bu olayin neresindesiniz?
> >>
> >>
> >>
> >> Turkluk davasi gudup de ecdadin ayaklarindaki toz olamayanlarin,
> >>vatan millet sevdasinda! olup ulkeyi yiyip-bitirenlerin ve yetim
> >>hakkina bile goz dikip;
> >>
> >> haksizca hak iddia edenlere nedememiz gerekir arkadaslar?

0 yorum: