22 Nisan 2007 Pazar

Tecavuzdeyim Yasim Daha 1.5...

Bir emzik gulusune karisti cigligim
Kosmaya daha yeni baslamisti adimlarim
Dustum,
Bebegim bir yana
Guluslerim bir yana

Anneme baktim,
Yoktu !

Basimda yabanci bir adam
Kucucuk gogsumde kocaman elleri
Sakallari deldi gecti pespembe tenimi

Anne, anneeeeeeee.......

Bir oyun sandim
Elleri kara kara “ocu” amcalarmis
Bir emzik dusumunde yarildi bedenim
Altimi islattim sandim
Kan kaybinda insanlik

Bebektim
Cocuk olacaktim
Abla olacaktim
...altimdaki bez cikmadan.
Kadin oldum bir bucuk yasinda

ADAM OLDUMU o amca bedenimde ???

Ogretin bana; kendi suyumu kendim alamazken
Nasil sulayacagim bedenimde olen cicegi !!!!!!!!
Ben kadin olmak istemedim
... ben dunyaya da gelmek istememistim ki !

-anneeeee... babaaaaa.

Isigi acin !
Uzanamiyorum
Aysegul bebek karanliktan korkuyor
Benim gibi ocu amcalar onu da kucagina almasin
Cani cok yanar sonra
Benim hala aciyor ! hala canim aciyor. !

hazanmevsimi.com ADLI BLOGCU ARKADASIN SITESINDEN alintidir....

Arzu Altincicek

0 yorum: