22 Nisan 2007 Pazar

Ruyami yorumlar misiniz?

Kizlar gecen gece ic ice gecmis bir suru ruyalar gordum cogunu bircok kereler gordum ama bir tanesi varki beni etkiledi yorumlarsaniz sevinirim cunku ben bir anlam yukleyemedim acikcasi,neyse ruyamda evimin bahcesindeyim ve bahce yemyesil,gokyuzu sari turuncu arasi bir sey oluyor ve esimi cagirip bak gunes tutulmasi oluyor diyorum,gunes cok yakin ve acayip bir sari olmus.Sizce bu ne anlama geliyor?
Hee birde sunu belirteyim bu aralar cok pespese ruyalar goruyorum ve gordugum ruyalar birebir gordugum gibi oluyor,ornegin ruyamda bulundugumuz bolgeyi seller goturmustu ama bana ve yakinlarima birsey olmamisti ruyamdan bir hafta sonra burda sel felaketi oldu ve bunun gibi birkac ruyam oldugu gibi cikti,isin acikcasi bu aralar gordugum ruyalardan tirsiyorum:1no2:

0 yorum: