15 Nisan 2007 Pazar

Kadinin biri 46 yasindayken kalp krizi geciriyor ve...

Kadinin biri, 46 yasindayken kalp krizi geciriyor ve
>>>>hastaneye kaldiriliyor. Ameliyat masasindayken, olume yakin,
>>>>birden
>>>>bir hayal goruyor.Azraili goruyor ve soruyor: "Benim saatim
>>>>geldimi?"

>>>>Azrail cevap veriyor:
>>>>"Hayir, senin daha 43 sene, 2 ay vede 8 gunun var".

>>>>Narkozdan uyandiginda, estetik yaptirmaya karar veriyor.
>>>>Yuzunu gerdirttiriyor, dudaklarini doldurtturuyor vede
>>>>Gogunslerini duzelttiriyor. Kisacasi: "Yeniden dogmus gibi"
>>>>Daha uzun bir sure yasiyacagini bildigi icin simdi, o
>>>>kadar ameliyatin degdigini dusunuyor. Son ameliyattan sonra,
>>>>hastaneden tamamen yeni bir insan gibi cikiyor.
>>>>Tam karsidan karsiya geciyor ki, ambulans carpiyor.
>>>>Oluyor. Cenette Azrail'e soruyor: "40 seneden daha fazla
>>>>yasiyacagimi saniyordum! Neden o zaman bana o ambulansin
>>>>carpmasini saglayip, Beni oldurttun?"

>>>>Azrail cevap veriyor:
>>>>Kiz, ben seni taniyamadim..............


Kadinin biri gec saatte bir otele gider...otelden bir oda alir we hemen odasina cikar..cunku kadin cok yorgundur!!!2 saat e kadar oturduktan sonra uykusu gelir ve yorgani kaldirirki bide ne gorsun...kurbaga!!! hemen telefona sarilip resepsiyonu arar we kurbaganin benim yatagimda ne isi oldugunu sorar!!!resepsiyondaki kisi :
resersiyon: o kurbagiyi sizi tatmin etmesi icin koyduk!!
kadin::: nasil olacak bu is die sorar..
resersiyon: siz onu bacaklarinizin arasina alin o sizi tatmin edecektir..
kadin:: sinirlenerek telefonu kapatir!!!
sonra kadinda merak eder nasil olacak bu is diye..denemeye kalkmis..kurbagayi bacaklarinin arasina koymus..kurbagadan tik yok kadin hemen resepsiyonu aramis ve
kadin::: kurbagayi dediginiz yere koydum fakat kurbaga birsey yapmiyor!!!!!!!!!
resepsiyon::nasil olur hanfendi durun hemen oraya geliyorum diyrek odaya cikar...
resepsiyon::kurbagaya donerek; sana son kez nasil yapicagini gosteriyorum

TemelIn KedIsI
Temel disi bir kedi alir. Ama kedisini cok sevdiginden baska kedilerle ciftlesmesini istemez, surekli yaninda tasir.. Tarlada, kahvede,berberde, kisacasi heryerde. Birgun arkadasi ona akil verir : "Ula usagum, bu is boyle olmaz, kedi devamli yaninda tasinmaz. Yapacagin is kedini benzinle yika-maktir. Gor bak o zaman baska kedi yanina sokulabiliyor mu.."
Temel bunu dener. Evet sonuc harikadir, kedisine hicbir kedi yanasmamaktadir. Fakat birgun eve geldiginde kedisini bulamaz, cildirir, her tarafa bakar, kedisi ortada yoktur.Kosa kosa kahveye gider,: "Ula usaklar, kedimi goren var midur?" Arka taraftan biri cevap verir :
"Asagi mahallede cordum Temel'um, benzini bitmisti, arkadan itiyorlardi.."

0 yorum: