15 Nisan 2007 Pazar

Asker Mektubu..Recai & Hakkus ( Alintidir)

-----
Sevgili Hakkus,
Mektubunu aldim.Gelmesi ne denli sevindiriciyse de okuduklarim o
denli uzucuydu...demek asker gittiginden beri cavusun size ozellikle
de sana yapmadigi kalmamis."sucum olsa yanmam" diyorsun.Sana
inaniyorum dostum.Olur olmaz seni dovdugune gore, yazdigin gibi o
herif asker ocagina yakismayan sadistin teki...Sen sivilken agzina
kotu soz almazdin.Adamin besiginden mezarina kadar nesi varsa icinden
sovdugune gore gercekten cok sinirlenmissin.Ama haklisin.Ben de olsam
ondan nefret ederdim.Oysa hepiniz ayni vatanin evladisiniz.Neden
ayirim yapip en agir isleri sana yaptiriyor ki???..Senin gibi akli
basinda,
sorumluluklarinin bilincinde olan insana boyle davranmak icin cok
adi birisi olmali.Zaten "adinin teki" demissin.
Neyse hakkuss, vatan borcu bu...Her seye,insanliktan uzak olan
cavusuna bile,katlanip vazifeni yerine getirmelisin.Sen yine elinden
geldigince iyi asker olmaya calis.Beni de mektupsuz
birakma.Mektuplari disardan yollamakla iyi ediyordun.Cavus iti okursa
bir de mektuplar icin dayak yersin sonra.
ozlemle gozlerinden operim.
Dostun Recai
**************************************************
Ulan Recai iti,
Ben sana ne zaman mektup yazdim da o Allahin belasi mektubu
gonderdin??Mektuplarimizin okundugunu bildigin icin bu adiligi yaptin
di mi kopek??
Senin yuzunden gul gibi cavusumun bana yapmadigi kalmadi.tonla
dayak...Bir hafta da hapis cezasi yedim.Cavus beni bolugun onune
cikarip "KARSINIZDA ORDUMUZUN EN SEREFSIZ ASKERI DURUYOR." dedi.Ne
dediysem, senin nasil adi bir yaratik mektubunun da o essek
sakalarindan biri olduguna inandiramadim.
Bir daha mektup falan yazma... Zaten,ilk izne gelisimde ellerini un
ufak edecegim.Birkac yil eline kalem alamayacaksin.En kisa zamanda
basina bir kaza gelmesini, surum surum surunmeni dilerim.
Hakan
*************************************************
Merhaba Hakkus,
Yaninda olamadigim,sorunlarini ve acilarini paylasamadigim icin
kahroluyorum.Mektuplarini okudukca icim kan agliyor. Manyak cavus
iyice azdi ha...vay sadist vay...Bir de adam bilip cavus
yapmislar.Boylelerinin eline hic yetki vermemeli...Sonra ne oldum
delisi oluyorlar.
"Sivil olsam yapacagimi bilirdim" diyorsun.ama haklisin
Hakkus.Sinirlerine hakim ol..Askerlikte uste saygisizlik olmaz.Adama
askerligi bitirtmezler vallahi...uyma o hayvana dostum.Zor ama sayili
gunler gelir gecer.Buralar bildigin gibi eksikligini hep
hissediyoruz.en guzel gunler seninle olsun...
Kardesin Recai__
************************************************** *
Recai denen hayvan,
Lan sana hayvan demek iltifat, hayvanlara hakaret olur, oglum sen
cildirdin mi? Cavus fittirdi...Adamin bir agzima yapmadigi
kaldi."Yazmadim komutanim." diyorum, yemin billah ediyorum dinledigi
yok.
Ah ulan essogluessek yaktin beni...Askerligim simdiden bir ay
uzadi.Her gece tuttugum 8-5 nobetleri, gunde yalniz basima tam
techizat 20km kosu, iki cuval ispanak
ayiklamak imanimi gevretiyor.Yeter artik Recai!...Sakanin cikacak
suyu muyu kalmadi.Cimcilik oldu.Bu gidisle biraz zor ya, izne
gelirsem kendine kacacak delik ara. Tum kemiklerini kiracagim.Allah
belani versin...
Hakan
**************************************************
Hakkus'cugum,
Yooo, yazdiklarina inanamiyorum.Bu kadari da olmaz ama... Artik o
serefsiz cavusun sana yaptiklarini insan yapmaz.Nedir bu
essogluessegin sana cektirdigi? Yani affedersin ama insan sokaktaki
uyuz ite bile daha iyi daha merhametli davranir.Bak Hakkus, sakin
benden gercekleri saklama,yoksa gorevden mi kaytariyorsun? Eninde
sonunda ikiniz de bu vatanin evladisiniz.Boyle yapmasi icin ya
kafadan sakat ya daa soysuz olmali..
Ne diyeyim Hakkus? sabredeceksin.Allah sevdigi kuluna
cektirirmis.Seni de seviyor olmali ki cavus gibi bir namussuzu basina
bela diye salmis.
can dostun Recai__
**************************************************
Recai soysuzu stop!
sayende askerligim bitmeyecek stop!.. firar ettim stop!.. seniparcalamaya geliyorum stop!.. Hakan stop!

0 yorum: