15 Nisan 2007 Pazar

Evden cikmak istemiyorum...

Ben 5 yil once emekli oldum.Severek 2.evliligimi yaptim.ben bundan 2 3 ay oncesine kadar cok mutlu ve aktifdim.bayanlara geziler ve eglenceler duzenlerdim.kendimde cok bakimliydim.1 yil once 25 yasinda oglum evlendi yurtdisina gitti 19 yasindaki kizimda 2 ay once abisinin yanina universiteyi okumaya gitti.Aslinda esimle hic bir problemim yok.Sevdiklerim oldugunu dusunup durup dururken agliyorum.Gecenyil taki kursuna gitmistim cok guzel takilar yapiyordum 3 aydir ondanda zevk almiyorum,roman okumak, televizyon seyretmek, giyinip evden cikmak, gezmek bunlarida biraktim.icim sikiliyor bunaliyorum.arkadaslarim sende panik atak baslamis doktora git diyorlar. Hicbirseyden zevk almiyorum.Her olayi kafamda kuruyorum buyutuyorum.Ne yapacagimi sasirdim.Acaba ev birdenbire bosaldi o yuzdenmi boyle oldum? Belki siz bana yardimci olabilirsiniz.

0 yorum: