15 Nisan 2007 Pazar

Beni sevmeyen kadini ben hic sevemem..

Her gun daha cok seven bir ben vardi. Her gecen saniyede sana daha asik olan, her guldugunde ici mutluluk dolan bir Can.

Zorluklar asilmak icindi ve ben tum zorluklari yenecektim. Bu sefer goz yasi olmayacakti, bu sefer uzuntu olmayacakti.. .

Kapidan ciktin, aklimdan ciktin,
Ne hain ciktin sen, kalbimden de cik!
Oynamayi sevdin, aldatmayi sevdin,
Her kimi sevdiysen, git onu sev!

Arama sorma buna hic gelemem...
Beni sevmeyen kadini ben hic sevemem...

Hayat oyle hizli geciyor ki. Gelisin gibi gidisinde ani oldu. Her yeni gun bu son diyorum kendi kendime. Bu senin icin gozyaslari doktugum son gun. Ancak zaman sadece beni hayattan daha da uzaklastiriyor. Her gecen gun evimi, yalnizligimi daha bir seviyorum..

Beni gorenler "senin gibi biri eve kapanir mi?" diyorlar. Bilmiyorlar ki sen gittin. Bilmiyorlar ki yasanmamis zamanlarim, sonu olmayan oykulerim var simdi sensiz yasadigim. Bilmiyorlar ki ben eski ben degilim...

Insan zamani tuketmek ister mi? Ben istiyorum. Cok sevdigim o sarkilar simdi en buyuk acilarim oldu. Her sarkida sen, her sarkida daha buyuk bir aci var artik. Cok konusan, hic susmayan ben; simdi gerekmedikce konusmuyorum. Konustugum zamanlarda ne konustuklarimi biliyorum nede soyleyeceklerimi. Belki de en dogrusu bu. Bir daha hic konusmamak. Susuyorum artik. Sustukca susuyorum... ..

Ne cabuk biktin, umidimi yiktin,
Her neden biktiysan baskasini yik.
Oynamayi sevdin, aldatmayi sevdin.
Her kimi sevdiysen, git onu sev..!

Arama sorma buna hic gelemem...
Beni sevmeyen kadini ben hic sevemem...

Hic boyle olmamistim ben. Yasamdan bu derece kopmamistim. En kotu zamanlarimda bile hep gulerdim. Gozlerimin ici gulerdi. Insanlar yadirgardi, anlam veremezdi bu duruma. Ama bilmezlerdi ki hayatimda sen vardin...

Simdi de gozlerimin her dakika dolmasina, artik gulmuyor olmama anlam veremiyorlar. Bilmiyorlar ki artik sen yoksun ve bir daha asla olmayacaksin. .......

Arama sorma buna hic gelemem
Beni sevmeyen kadini ben hic sevemem..

0 yorum: