15 Nisan 2007 Pazar

degistik

Evli bir cift cadilar partisine davetliydi.
Disariya cikmak icin hazirlanirlarken kadinin
migreni tuttu, evde kalmak zorundaydi.Kocasina,
partiye yalniz gitmesini, onun eglencesini bozmak
istemedigini soyledi.Biraz tartistiktan sonra
adam kostumunu giydi ve partiye gitti kadin da
birkac aspirin alip yatti. Biraz uyuduktan sonra
kendini daha iyi hissederek uyandi ve partiye
giderek kocasina surpriz yapmaya karar verdi.
Tam hazirlanirken "Acaba ben yaninda degilken
kocam neler yapiyor" diye dusundu ve kocasinin
kendisini tanimamasi icin degisik bir kostum
giyerek partiye gitti.Oraya vardiginda bir
kenarda onu izlemeye basladi. Kocasi arka
arkaya degisik kizlarla ve onlarla cok
yakinlasarak dansediyordu, nereye kadar
gidebilecegini gormeye karar verdi.Kocasina
yaklasti,Onunla cok samimi bir sekilde dansetmeye
basladi,kulagina disariya cikabileceklerini
fisildadi. Arabalardan birine girerek birlikte
oldular ve gece yarisindan once maskeler
cikarilmadan kadin eve gitti, kocasinin donusunu
beklemeye basladi.Adam sabaha karsi 01.00
sularinda ve dondu ve dogru yataga gitti.
Kadin : "Parti nasildi kocacigim" diye sordu,
Adam da: "Sensiz hic eglenemedim tatlim" diye
yanitladi.
Kadin : "Inanmiyorum" diye cevapladi, "Bahse
girerim cok eglenmissindir"
Adam: "Gercekten hayatim. Partiye gittigimde
bazi arkadaslarla sikildik, alt kata inip butun
gece poker oynadik. Fakat kostumumu odunc
verdigim o Allah'in cezasi herif bir eglenmis,
bir eglenmis, anlata anlata bitiremedi..

0 yorum: