26 Nisan 2007 Perşembe

Herkese Kocaman Bir Selam

Merhaba Arkadaslar bende Araniza yeni katildim.
Adim Selda Istanbuldan katiliyorum evliyim 38 yasindayim 16 yasinda bir kizim 14 yasinda bir oglum var,Hobilerim Paint shop la ugrasmayi cok seviyorum, yahoo grubumuz var orda moderatorum arzu eden ilgilenen ozelime yazabilir,
Biraz da kendimden bahsedeyim:-)
Ailemi herseyden cok seviyorum.
Guzel olan herseyi severim,yalan soyleyeni sevmem,civik insanlardan asla hoslanmam.Dengesizlerden mumkun oldukca uzak durmaya calisirim.
Buyuklerime saygi kucuklerime sevgi doluyum Turkiye Hayraniyim Olurcesine Vatan Sevgisiyle doluyum.yuzumu gulumsetecek hersey...uzulmeme sebep olan herseyle ilgilenmeme karari aldim;bu yuzden cogu kez,haber bile iz-le-ye-mi-yo-rum...
Kisacasi
Huzun ve neseyi bir arada yasayan,sessiz ama bir o kadar delidolu, gulerken aglayabilen,aglarken gulebilen tezat biriyim iste......
Unutmayin! "Mutluluk" ne kadar sahip oldugunuza degil sahip olduklarinizla ne kadar yetindiginize bagli


Eklenmis Mesaj Selda-86.jpg (18,1 KB)

0 yorum: