26 Nisan 2007 Perşembe

Ayrilmak istedigimde beni de tehdit etti

Afyonkarahisar’da esi, oglu, kayinvalidesi ve baldizini olduren polis memuru Zafer Basaran’in, cinayet planini anlattigi eski sevgilisi Avukat Oznur Aydemir, "Yedi kisiyi oldurecegini soylediginde onu hic ciddiye almamistim" dedi. Avukat Aydemir, ayrildiklarinda Zafer Basaran’in kendisini de olumle tehdit ettigini soyledi.


AVUKAT Oznur Aydemir, silah ruhsati alirken tanistigi ve 3 ay birlikte oldugu polis sevgilisi Zafer Basaran’in ayrildiktan sonra kendisini de olumle tehdit ettigini ileri surdu. Zafer Basaran’in beraberliklerini ailesine anlatmasi uzerine tehditler almaya basladigini soyleyen Oznur Aydemir, yasadiklarini soyle anlatti:

AGRESIF BIRIYDI

"Ailesinin tepkilerinden korktum. Ayrilmak isteyince Zafer Basaran beni olumle tehdit etmeye basladi. ’Beni birakirsan seni oldururum’ dedi. Soz konusu goruntuler 2 yil once cekilmisti. 2 yildir gorusmuyoruz. Yaklasik bir sene Balikesir’de ailemin yaninda yasadim. Sorunlari benimle ilgili degildi. Medya, ben onu tetiklemisim gibi gosteriyor ama degil. Agresif, ihtirasli, tutkulu ve hirsli biriydi. Evimde bana silah dayayan bir insan. ’Sorunlarim var, bana yardim et’ diyordu. Korkularimi esine de anlatmistim. Esi, nisanliyken onunla evlenmezse oldurecegi tehditinde bulundugunu soylerek ’O korkaktir. Sana bir sey yapmaz ama kac kurtar kendini’ dedi."

SAKA SANMISTIM

Zafer Basaran’in goruntulere yansiyan "Yedi kisiyi oldurecegim" sozlerini hic ciddiye almadigini anlatan Avukat Oznur Aydemir, "Saka yollu soylenmis sozlerdi. Ailesi aklima bile gelmedi. Cocugunu, tapacak kadar severdi. Oglundan bahsederken bile aglardi. Onun sikintisi esi ve ailesi degildi, polislik cok zor meslek. Duygusal ve hassas insanlarin polislik yapmasi dogru degil. Yasadiklarimdan hic pisman degilim, keske yaninda olsaydim ve bunlara engel olabilseydim" diye konustu.

0 yorum: