26 Nisan 2007 Perşembe

Bir bebegin gunlugu

1. Gun: Boylesi kotu bir baslangic beklemiyordum. Oha hortumumu bile kesmisler! Meme diye, sut diye birsey varmis. Nerden nasil bulunur bu ya? Hayattan daha 1. gunden sogutacaklar beni.

2. Gun: Meme buldum ama bundan sut gelmiyor, emiyorum allah emiyorum, tik yok, sut baska yerde mi? Neyse biraz daha emdim geldi, fazla abaninca meme sahibi kisilik bagirdi, ne bagriyosun acim ben! Cok yalnizim be sozluk. Hayir bisi degil icerdeyken de yalnizdim ama yedigim onumde yemedigim arkamdaydi en azindan, bak yine aklima
geldi,hortumu bile kestiler yaa! Uykum geldi yine. zzzzz!

3. Gun: Memeyi sevdim, bu dunyadaki tek dostlarim bu iki meme. Iyi ki varsiniz.

4. Gun: Bugun bir suru olaylar oldu. Gurultu yaptilar, baska biryerlere gittik galiba. Memeden ayrilinca bagriyorum geri geliyor, sonra uyuyorum, uyaniyorum bir bakiyorum meme yok, neyse ama tekrar bagirinca geri geliyor nasilsa. S.cmak da zevkliymis be, eskiden yapamiyordum.

5. Gun: Bugun 15 kez kaka yaptim. Rekorumu gelistirmeliyim. Dikkat ettim de her yaptigimda temizliyorlar, bunu sevdim. Dikkatimi ceken bir noktada su ki, amma koca kafaliyim be arkadas, agir mi agir tutamiyorum serefsizim, pat o yana, pat bu yana, dikkat etseler bari de catlatmasak daha ilk gunden.

6. Gun: Avucuma ne verseler hemen tutuyorum. Tik gibi birsey, maalesef farkettiler, herkes parmagini veriyor avucuma, mecburen tutuyorum, alemin maymunu oldum iyi mi? Bu arada ne cok uyuyorum ya arkadas, atamadim su yorgunlugu, daha cok sut iceyim en iyisi. Hayir ictikce de yoruluyorum o da ayri, nerde o eski gunler, hortumdan
geliyordu. Ne guzel, simdi em allah em, bak yine aklima geldi, serefsizler
kesti hortumu yaa.

7. Gun: Bugun solaryuma girdim, sarilik mi ne ondanmis. Yine uykum geldi.

8. Gun: Biraz daha iyi hissetim kendimi, daha cok sut iciyorum artik. Kaka yapma isini de tam alt acma anina denk getiriyorum ki etraf pislensin, eziyet olsun. Naapayim ama alt acikken daha rahat roketleyebiliyorum. Kaka yaparken baska birsey daha yapiyorum galiba, anlamaya calisacagim bakalim.

9. Gun: Cok fena hickirik tutuyor, gecsin diye nefesimi tutayim dedim onu da beceremedim. Neyse ki sut icince geciyor. Bu sut her derde devaymis, bugun bunu gordum.

10. Gun: Sutten baska birseyler verdiler, var ya, yeter artik be, tam alisiyordum yine dayadilar baska birsey, hayret bisi ya, vitaminmiyis neymis. bu arada memelerin arasindan dun gordugum lavuk gunduzleri piyasada yok aksamlari geliyor sadece, hadi
bakalim hayirlisi.

11. Gun: Al iste, basladi yine bir ariza. sutten sonra cok feci karnim agriyor. Boyle gaz gibi bisi, egilip bukuluyorum, binbir sekile giriyorum cikaracagim diye. Sirtimi falan sivazlayin bari be kardesim.

12. Gun: Butun gun gazdan kivrandim arkadas ya, bela oldu basima. Yaygarayi bastim ben de. Uyutmadim, diktim bunlari da hazir asker. Sonra bir saldim ki evlere senlik, akabinde uyudum hemen gerisini hatirlamiyorum

13. Gun: Annemin suratina s.ctim. Tamam utandim biraz da insan bebegi g.tunden oper mi yaa? Ayip oldu di mi? Naapiyim abi, neyse fazla kizmadi herhalde.

14. Gun: Anneme kirmizi renkli birseyler iciriyorlar, o zaman sut daha bi randimanli oluyor
sanki, boyle tadi da hosuma gidiyor, su memelere bir rating aleti taksalar da hangisini sevip hangisini sevmedigimi soyleyebilsem.

15. Gun: Topuktan kan alip duruyorlar, metin olayim cok aglamayayim diyorum ama canim yandi be arkadas. Hayir ondan sonra da hemen sut verince sakinliyorum, kizginligim geciyor, agiz tadiyla asabiyet yaptirmiyorlar, su memelere karsi biraz daha
dikbasli durabilsem.

16. Gun: Su memeleri cok sevdigimi bir kez daha anladim, cok seviyorum onlari, onlardan ayrilinca icimi bir huzursuzluk kapliyor, en iyisi onlardan uzaklastigim anda yaygarayi basayim ben. Bugun benden biraz buyuk biri geldi yanima, sevme amacli olsa gerek bir gecirdi basim donuyo hala. Sonradan ogrendim kuzenmis, neyse yazdim kenara intikam alinacak.

17. Gun: Etrafi daha net secer oldum, ama el ve ayak koordinasyonu hala zayif, memeyi kavrayabiliyorum ancak. Bir de bu eller ve ayaklar bana mi ait tam olarak emin degilim, salliyorum oyle, zevkli birsey. Yuze ve gozlere dikkat
etmem lazim ama, tirnaklar tehlikeli. Diger yandan annem bugun onlari
kesmeye calisti ama huysuzluk ettim, etmeseydim daha iyi olacakti galiba,
bak cizdik tam gozun altini yine.

18. Gun: Elime torbalar taktilar, kafaya carpinca artik acitmiyor, yara bere de yapmiyor. Sanirim onlar da beni seviyor, iyiligimi dusunuyorlar. Aslinda hala ciktigim yeri ozluyorum, geri girme imkanim olmaz mi acaba?

19. Gun: Nihayet o adamin neden eve sadece aksamlari geldigini anladim. Megerse bana ve anneme bakmak icin gunduz calisiyomus.. Aferin gozume girdi simdi bak!..

20. Gun: Tabii ya, annemin karnindayken de duyuyordum o adamin sesini sik sik. Ona da ilgi alaka gosterdim, bagirdigimda bazen o aliyor beni kucagina, meme vardir diye
saldirdim ama vermedi. Bir ara meme acikken kistirdim ama emme olayindan bir randiman alabilmis degilim, meme yuzeyi bayagi bir farkli. )))
:emir_bebek:

0 yorum: