26 Nisan 2007 Perşembe

Ben kocami seviyorum gecer diye bekliyorum

Pop muzigin unlu ismi Neco, kendinden 25 yas kucuk olan Hitit Seramik'in ortaklarindan Idil Erge'yle ask yasiyor. Evinden ayrilip genc sevgilisiyle birlikte yasamaya baslayan Neco'nun 33 yillik esi Oya Yilmazel ise uzgun. Yilmazel, "Ben kocami seviyorum. Gecer diye bekliyorum" dedi.

33 yildir ayni yastiga bas koyan unlu sarkici Neco ile esi Oya Yilmazel, bosanmanin esiginde. 35 yasindaki Hitit Seramik'in ortaklarindan Idil Erge ile ask yasayan 60 yasindaki sarkici Neco, yaz basindan bu yana surdurdugu iliskisi nedeniyle evden ayrildi. Esinin evden ayrilmasi uzerine buyuk bir uzuntu yasayan Oya Yilmazel, "Bu konuda konusmama hakkimi kullanmak istiyorum" diyerek once bir yorum yapmak istemedi. Israrli sorularimiz uzerine, "Neco'yu ve cocuklarimi cok seviyorum. 33 yillik evliligimi, cok dogru bir sekilde surdurdugumu dusunuyorum. Bu sekilde gundeme gelmek istemiyorum. Cunku biz, cevremizde ornek olarak gosterilen bir aileyiz. Neco, iyi bir es ve iyi bir baba. Bu yaptigi da, bugune kadar yaptigi iyi davranislarinin ve iyi biri oldugunun ustunu ortmez. Hic kimse Neco icin kotu biridir ya da kotu bir babadir veya kotu bir estir, diyemez. Insanlarin zaaflari vardir ve zaman zaman da bunlar ortaya cikar. Yasanmasi gerekiyormus, yasiyorum" dedi. Her iki taraf da henuz bosanma basvurusu yapmazken, "Zaman ne gosterir, bilinmez" yorumu yapiliyor. Resmi olarak henuz Oya Yilmazel'le evli olan Neco, iliskisi konusundaki sorularimizi, "Bu konuda konusmak istemiyorum" yanitini verdi.
Ote yandan Hitit Seramik'in Bodrum Bayii'nin ortagi olan Idil Erge'nin gectigimiz aylarda Bodrum Acikdeniz Yelken Kulubu tarafindan her yil duzenlenen yelken yarislarina katilmisti... Neco ile birlikte "Sah-Mat" adli teknede yarisan Idil Erge, simdilik bu iliski hakkinda sessiz kalmayi tercih ediyor.

0 yorum: