26 Nisan 2007 Perşembe

Erkekleri Anlamak Zor.

Arkadaslarim 3 Yil Suren Iskende Dolu Bir Iliskim Galiba Sonunda Bitti.aslinda Hala Inanamiyorum.yasadigim Sevinclerin Yaninda Bu Iliskide Yasadigim Uzuntuler Inanin Daha Coktu.hayatimda Hic Asik Olmamistim Boylesine Hatta Hic Sevmemistim Yaptigi Herseye Ragmen Genede Vazgecmedim Sevmekten.hani Derler Ya,sevmek Zaman Ister Ve Emek Ister Diye.cok Emek Verdim Hemde Cok..
Son Zamanlarda Artik Bende Dayanamadim Sacma Sapan Kaprislerine, Benden Sogumasi Icin Hep Tartistim Hep Kavga Cikardim Sonunda Benden Sogudu Ve Son Mesajini Atti.uzuluyormusun Derseniz Aslinda Uzuluyorum Ama Ben Artik Guclu Olucam,onu Unutmak Icinse Bana Yaptiklari Kotulukleri Hatirliycam.en Uzuldugum Ise Ona Verdigim Aski Bir Tasa Versem Tas Kesin Canlanir Bana Kul Kole Olurdu.bu Arada Pinkim Seni Cok Seviyorum Hep Basinin Etini Yedim Senin Ama Inan Guclu Olucam Hemde Cok..umarim Artik Hic Aglamam...

0 yorum: