11 Nisan 2007 Çarşamba

Hicbirseyden Zevk Almiyorum

Arkadaslar hayattan cok sikildim hicbiryerde huzur bulamiyom ne yaptiysam ne ettiysem genede hersey ayni aslinda Allah'ima dua ediyom sagligim yerinde ailemin sagligi yerinde diye ama ne is yeride ne ozel hayatimda mutlu degilim hersey ustume ustume geliyo boguluyorum isinden memnun degilsen degistir diyceksiniz sevgilinle mutlu degilsen ayril diyeceksiniz belki ama calismaya mecburum baska iste bulamiyorum,sevgilime sira gelince 6,5 yillik gecmsim var cok sikiyo beni bunaldim artik hani bir laf vardir ne yardan ne serden gecerim hesabi onsuz olamiyorum ama onunlada olamiyorum ooooooooffffffffffffffffff kafayi cizicem benim aklim bana yetmiyo arkadaslar bana yardimci olun bu icimdeki umitsizligi ve huzursuzlugu nasil atabilirim :a015:

0 yorum: