11 Nisan 2007 Çarşamba

Biz Yukari Ucdam Birlestirilmis Sinifli Ilkogretim Okuluyuz

Mus un Haskoy ilcesinin Yukari Ucdam Birlestirilmis sinifli ilkogretim okulu icin kardes okul ariyoruz.

1.sinif,2-3.sinif,4-5.sinif ve anasifimizdan olusan okulumuz icin ozellikle kitap, kirtasiye malzemesine ve kislik giysiye ihtiyac duyuyoruz.Okulumuz 85 ogrenciden olusuyor.



Yukari Ucdam Birlestirilmis Sinifli Ilkogretim Okulu olarak, egitim ogretime daha cok ihtiyac olan bolgelerde bizim gibi veya bizden daha zor sartlarda egitim ve ogretim faaliyetlerini surduren bircok okul gibi calismalarimizi surduruyoruz.Biz elimizden geleni yapmaya calisiyoruz, ama bizim de imkanlarimiz kisitli.

Tahmin edeceginiz gibi okulumuzda bircok eksik bulunuyor; ancak en buyuk eksigimiz kutuphanede kitap olmamasi. Okuma ve kaynak kitaplarimiz olmadigi icin ogrencilerimize arastirma ve kendini gelistirme olanagi sunamamaktayiz. Ogrencilerimiz Mus'tan ve ilceden cok uzakta yerlestikleri icin yasadiklari yerde kitap temin etme imkanlari bulunmuyor. Bu kutuphanemize biraz kitap katkisi saglayabilirseniz memnun oluruz.Okumaya gecen ogrencilerimiz icin okumalarini gelistirici hikaye kitaplari 3-4-5 siniflar icin onlarin hayal dunyalarini gelistirici Dunya tarihine iliskin eserler (sanat,tarih,edebiyat) yollayabilirseniz cok seviniriz.

Kis mevsimi bolgemizde cok sert gectigi icin ogrencilerimiz kislik giysilerden genelde yoksundur.Cocuklarimizin maddi durumlari iyi olmadigi icin yirtik pirtik onluk ve giysilerie okula gelmeleri bizleri uzuyor. Bu konuda bot,ayakkabi,kaban,kazak,pantolon,atki v.s. giyeceklere ihtiyaclari vardir. Bu sebeple cocuklarimiza giysi talebimizi de sizlere iletiyoruz.

Bize gonderebileceginiz; kalem,kalemtras,silgi,defter,el yazisi calisma defteri,boya kalemleri, beyaz tahta tebesiri, fotokopi kagidi,fotokopi icin kartus ,1.siniflar icin abakus,oyun hamuru, spor malzemesine,egitim cd'leri,vcd,hikaye ve yardimci kitaplar, satranc takimi... olabilir.Ayrica okulumuzdaki ana sinifina daha iyi bir egitim-ogretim ortami olusturabilmemiz icin ana sinifi egitim arac gererclerine ihtiyacimiz vardir.

Yeni mufredati inceledigimizde uygulama, gorerek-yasanarak ogrenmeyi gerekli kilmaktadir.Bu da bize fotokopi makinasi, bilgisayar eksikligi,yeni basimi gerceklesen ilkogretimler icin ansiklopedi setleri ve ilkogretim seviyesine uygun kitaplar gibi arac ve gerecleri gerekli kilmaktadir. Ancak biz bunlardan yoksunuz. Inanin ne kadar ne gonderebilirseniz bizi mutlu edeceksiniz.

Ayrica ileride ogrenim hayatlarini surduremeyecek ya da zorlukla surdurebilecek, maddi zorluklar yasayan cok basarili ogrencilerimiz var. Burs baglanmasi icin de yardimci olursaniz seviniriz.

85 ogrenci, 3 ogretmeni egitime destek noktasinda sevindireceginizden simdiden mutesekkirim. Allah'tan dilegim, gunun birinde bizler de egitim gonulluleri kervanina katki sunan sahislar olarak yer aliriz. Kardes okul-aile seferberligimize gonulden destek vermeniz temennisiyle, simdiden tesekkur ederiz

Yukari Ucdam Birlestirilmis Sinifli Ilkogretim Okulu Ogretmenleri

Adres:

Yukari Ucdam Birlestirilmis Sinifli Ilkogretim Okulu

Mus-Haskoy




okulumuzun simdiki hali....







firtina nedeniyle bacamiz yikildi ve eski bir soba kovasi ile idare ediyoruz, catidan dusen asiri karin bayrak diregini bukmesine bir cozum bulamadik





suanki kitapligimiz



yag tenekelerinden yaptigimiz yangin kovalari



ogrencilerimizin cogunlugunun canta almaya maddi durumu yetmedigi icin mustaki seker fabrikasindan aldiklari kucuk cuvallar canta olarak kullaniliyor



anasifimizin defalarca kirilan
cami;koca kis boyunca musamba,naylon,minder ve giysiler tikanarak soguktan korunmaya calisiliyor


Yardimlarinizi musta subesi bulunan mng,yurtici,aras,ihlas kargo ve ptt araciligi ile ulastirabilirsiniz.

0 yorum: