23 Mayıs 2007 Çarşamba

Bayanlar ve Ben

Ben arkadaşlar nedense ısınamıyorum bayanlara bunun son bir örneğinide 4 gün önce yaşadım çalıştığım yerin karşısındaki mağazada bir bayan vardı.Arada sırada kapıya gelip bana doğru bakarmış.Arkadaşlarım söylerdi sana bakıor diye.Ben ise alydan hoşlanmam ben yakışıklı birisi değilim ki bana baksın derdim.Ama sonra bende baktım gerçekten bakıyormuş.Biraz şaşırdım alışık olmadığım bir durumdu.Ben fazla kadınlara ilgi duymam ama bu bayan bana öyle bakıyorduki ben ona bakmaya utanıyor içeriye giriyordum.
Bu durum 2 gün sürdü.Cumartesi akşamıda dahil bana bakıyordu.Ama pazar günü yanına bir erkek gelmiş ve onunla sarmaş dolaş dışarı çıkmış.Bizim arkadaşlar merak edip karşı mağazaya gidip sormuşlar bu bayanın yanındaki adamı.Orada çalışan diğer kişilerin cevabı beni gerçekten bayanlardan soğutan bir cevap olmuştur.Onun yanındaki kocasıymış.
Artık çoğu kadına karşı güven duygumu ve hislerimi kaybettim.Yolda artık yürüyen bayanlar diye bir olgu yok benim için yüzlerine bakmıyorum.İçimde hiç bir istek yok.Bayan deyince artık aklıma duygulu düşünceler gelmiyor.Sanki kin gibi bir duygu beslemeye başladım.Fazla tatmadığım bir duygudur hatta tanımını fazla bilmediğim bir kelimedir "kin".
Yine Allaha dua ediyorum benim için hayırlısı ne ise o olsun diye.

Sizinde böyle hikayeleriniz varmı acaba ?
Erkekler ve bayanlar bu konu hakkında ne düşünüyor diye merak ediyorum

Mavi forum

0 yorum: