21 Mayıs 2007 Pazartesi

Türk bayanlarının genel öze.

Merhabalar;
Evet ben sizden Türk bayanlarının genel özelliklerini soruyorum.Bence eskisine göre(9-10 yıl önce) şimdiki genç bayanların baya bir eksisi var.Eskiden bir öznellik vardı.Neredeyse bütün bayanlar farklı giyinir,konuşmaları farklı ,parfümleri farklı,makyajları farklı... ve daha sayamadığım farklılıklar.Şu an ise birinin yüzüne giyinişine baksam sanki ikizi gibi başkasına benziyor.Herkes T.V de ne görüyorsa öyle giyiniyor öyle davranıyor hatta öyle konuşuyor(bazılarının konuşmalarını duyunca oradan uzaklaşmak için can atıyorum ör:oondannn sonraa,gerçiktenmiii,OHA FALAN. nedir bunlar ya neye özenerek böyle konuşuyorlar) işte bu tekdüzelikten çok sıkıldım doğru dürüst kız arkadaş bile yok artık ortalıkta (5 yıldır hiç kimseyle yakınlaşmadım)
Özellikle bayanlara soruyorum neden böyle davranıyorlar





NOT: Söylediklerimin hiçbir kelimesi kimseyi küçük düşürecek bir maksat dahilinde yazılmamıştır.Bu yönden anlayanlar için özür dilemeyi bir borç bilirim

Mavi forum

0 yorum: