22 Mayıs 2007 Salı

Erkekler Neden Aldatır?..

Gülden Aydın' ın Fikret Şenes' le röportajından.

- Eşiniz Bedii Bey sizi cok kırmış ?

- Hem de nasıl. Büyük bir şok yasadım. Çok büyük bir aşk vardı. Cok
fedakarlık yaptım. Yeniden bir insan yarattım ve onu milyoner yaptım.
Nerede yanıldığımı çıkarmaya çalıştım. Seneler sonra bunun cevabını bir tiyatro oyunundan aldım; Bir kadını seneler sonra kocası aldatıyordu. Kadın nedenini söylediği an, buldum, buldum diye bağırdım. Piyeste doktor koca zengin oluyor ve aşık olduğu kadın icin karısına ayrılmak istediğini söylüyor. Kadın yakın arkadasıyla dertlesirken soruyor;
- Nerede yanlış yaptım?
Arkadaşının cevabı birçok kadının problemini çözüyor. Diyor ki;
- Kocan sana o kadar cok borçlandı ki... Bana birini göstersene
alacaklısını seven? Bu yüzden sana düşman oldu. Fazla fedakarlık hic kimse icin iyi değil. Dost için de aynı, sevgili için de, koca icin de...


Mavi forum

0 yorum: