14 Nisan 2007 Cumartesi

Ihlamurlar Cicek Actigi Zaman...



Ihlamurlar Cicek Actigi Zaman



Dilimde sabah keyfiyle yeni bir umut turkusu
Kar yagmis daglara, bozulmamis utusu
Rahvan atlar gibi irgalanan gokyuzu
Gozlerimi kamastirsa da gelecegim sana
Simdilik baglayici bir takvim sorma bana
-Ihlamurlar cicek actigi zaman.

Ay, safaga yakin bir mum gibi erimeden
Daglar civilendikleri yerde curumeden
Bebekler hayta hayta yurumeden
Gelecegim diyorum, gelecegim sana
Ne olur kesin bir takvim sorma bana
-Ihlamurlar cicek actigi zaman.

Beklesen de olur, beklemesen de
Ben bir gok kurusum sirmali kesende
Gecesi uzun suren karlar-buzlar ulkesinde
Hangi ses yurekten cagirir beni sana
Gelecegim diyorum, takvim sorma bana
-Ihlamur cicek actigi zaman.

Bu siir boyle dogarken dost elin elimdeydi
Sen bir zumrud-u ankaydin, elim tuylerine deydi
Sevda duvarini astim, sendeki bu tilsim neydi?
Baska bir gezegende de olsan donusum hep sana
Kesin bir gun belirtemem, n`olur takvim sorma bana
-Ihlamurlar cicek actigi zaman.

Eski dikisler sokulur de kanama baslarsa yeniden
Yaralarima en aci tutunleri basacagim ben
Yeter ki bir cagir beni ciceklendigin yerden
Gemileri yaksalar da gelecegim sana
On iki ayin birisinde, kesin takvim sorma bana
-Ihlamur cicek actigi zaman.

Bak iste, notalar karisti, ezgiler muhalif
Hava kursun gibi agir, yagmursa arsiz
Ey benim alfabemdeki kad�m Elif
Ne guzellik, ne de tat var baharsiz
Guzellikleri yasamak icin gelecegim sana
Gelecegim diyorum, biraz muhlet tani bana
-Ihlamurlar cicek actigi zaman.

Ihlamurlar cicek actigi zaman
Ben gunes gibi girecegim her dar kapidan
Kimseye ugramam ben sana ugramadan
Kavlime s�dikim, s�dikim sana
Takvim sorup hudut cizdirme bana
Ben sana ciceklerle gelecegim
-Ihlamurlar cicek actigi zaman.

Bahaeddin KARAKOC
(Uzaklara Turku)


0 yorum: