14 Nisan 2007 Cumartesi

Gelmiyorsun Annem

anlatamadigim bir seyler var,gunumu karartan annem
icimden azar azar cekilen bir seyler var
bagiriyorum ciglik cigliga duyan yok ANNE!
sen de duymuyorsun biliyorum cunku gelmiyorsun anne
burada her bulut karanlik gozume, yagmur yagiyor her gune
gunes isitmiyor,hic bir koku sen kokmuyor
bu yanlizlik ne zor biliyormusun anne
of annem...
bogazimda dugumleniyor her gece sozlerim
paylasmiyor hic bir can benle yanlizligi
duvarlar konusmuyor onlar dilsiz ,duvarlar anlamiyor onlar kalpsiz
anlatamiyorum, boguluyorum icim sizliyor,yoruluyorum annem
acimazsiz bu dunya, batak var her yanda
tut ellerimden ne olur birakma beni karanliga
kimse silmiyor gozyasimi,kimse duymuyor su cigliklarimi annem
sende yoksun,yoksun biliyorum cunku tutmuyorsun elimi
gogsune yaslamaliyim basimi,kokunu cekmeliyim icime
burada bahar yok, burada gunes acmiyor,cicekler kokmuyor
ruzgar tatli tatli esmiyor,yildizlar kusmus yoklar
yoklar cunku ben yanlizim,yoklar cunku sen yoksun
biliyormusun bunlari,bilmiyorsun cunku gelmiyorsun
ihtiyacim var sicak ellerine,ihtiyacim var kokuna
gozlerine,sesine ihtiyacim var biliyormusun ANNE!
bilmiyorsun biliyorum cunku gelmiyorsun, gelmiyorsun!!
hep kendi kendime konusuyorum, delisin diyorlar
hangi aklilli soyleye bilir,hangi akilli anlata bilir
yanlizligin nasil bir sey oldugunu,ozlemin ne oldugunu
soylemek isteyip bazi seyleri,tutmayi kendini, yutmati her seyi
degistigini gormeyi hergun alistigin seylerin bir bir
katlanmayi tum zor gelen seylerin tokat gibi inmesine yuzune
avuclarinin icinden yavas yavas kayisina benliginin
gozlerinden ozunun suzulusune,tutmaya calisip tutamamaya
beynin baska soyleyip,dilinin tam aksini soyleyisine
bilimiyorlar onlar,bilmiyorlar biliyorum cunku anlamiyorlar
anlamiyorlar biliyorum cunku dinlemiyorlar
sende bilmiyorsun,biliyorum cunku sende dinlemiyorsun
bilmiyorsun, biliyorum cunku gelmiyorsun ANNE!
zor geliyor, zor geliyor sevdigin seylerle savasmak
zor geliyor kendinle savasmak, galip gelmeye calismak
sonu olmayan bir savasta,tum silahlari bir bir kendine cevirmek
bir yerde kacip gitmek geliyor icinden insanin
ama nereye,kendinden nasil kacarki insan ANNE!
nereye saklana bilir, kendinden nasil gizlenir insan
baktigim her yer bir cikmaz,bir labirent icindeyim
kosuyorum, kosuyorum cikisi yokmu, sonu yokmu bu kacisin
daha ne kadar islanmali gozlerim, daha ne kadar yaslanmali yuregim
daha ne kadar yorulmaliyim,daha ne kadar kacmaliyim
daha ne kadar saklanmaliyim, kendimden nasil kacarim soyle ANNE!
hangi ak sakalli dede yardim edecek bana,hangi sonsuz isik
kamastiracak gozlerimi,aydinlatacak yolumu, bir gun,
bir gun benim duyulacak mi sesim bu ciglik cigliga gurultu icinde
biri gelip silecekmi benimde gozyaslarimi, uzanacak mi bir el banada
bilmiyorum ANNE,ben bilmiyorum bu sorularin cevaplarini
sende bilmiyorsun,biliyorum cunku yanimda degilsin
bilmiyorsun biliyorum cunku gelmiyorsun ANNEM!

:teselli:

0 yorum: