14 Nisan 2007 Cumartesi

Bebegin Melegi

:emir_bebek: BEBEGIN MELEGI:emir_bebek:

Bir bebek dunyaya gelmeyi bekliyordu. Dogmasina az kala yaraticisina seslendi:

- Allah'im beni yeryuzune gonderecegini soyluyorlar. Peki ama ben boyle kucucuk ve gucsuzken orada nasil yasayacagim?

Yaraticisi soyle cevap verdi:

- Sayisiz meleklerimin icinden birisini senin icin sectim. Simdi orada seni bekliyor ve gittiginde sana o kol kanat gerecek.

- Peki Allah'im soyler misin; burada gulumsemekten baska birsey yapmiyorum, bu da mutlu olamama yetiyor da artiyor, orada ne yapacagim?

- Senin melegin sana hergun sarkilar soyleyecek ve sana gulumseyecek. Sen de meleginin sevgisini, sefkatini hissedeceksin ve mutlu olacaksin.

- Peki insanlar benimle konustuklarinda dillerini bilmedigim halde onlari nasil anlayacagim?

- Senin melegin duyacagin en guzel ve en tatli kelimeleri, sabir ve sefkatle sana soyleyecek ve nasil konusacagini da sana ogretecek.

- Duydumki yeryuzunde kotu insanlar varmis. Beni onlardan kim koruyacak?

- Melegin seni koruyacak, sana dogru yolu ogretecek.

Gozlerini yeryuzune acmasina dakikalar kalan bebek telasla sordu:

- Allah'im simdi gitmek uzereyim. Lutfen bana melegimin ismini soyler misin?

Yaraticisi ona sefkatle cevap verdi:

- Meleginin isminin onemi yok, sen ona sadece '' ANNECIGIM'' diyeceksin.


Arkadaslar bu yaziyi uzun zaman once bir gazetede okudum ve hala saklarim. Umarim bana da annecigim diyecek bir yavrumun olmasi cok uzak degildir. Cok buyuk bir ozlemle ve sabirla bekliyorum, bekleyecegim. Allah olmayan herkese nasip etsin. Bizleri annelik duygusundan ve evlat sevgisinden mahrum etmesin.
Paylasmak istedim umarim begenirsiniz...

0 yorum: