12 Nisan 2007 Perşembe

evlilik teklifleri

fazla vaktimizin kalmadi bir an once coluk cocuga karismamizi soylerim bosuna dememisler sirtindan sopayi karnindan sipayi eksik etmeyeceksin diye ...
*ayni yastigin altinda bir omur boyu benimle iyi ve kotu kokulari paylasir misin?
* sey ben soyumu devam ettirmek istiyorum..bunun icin bir kac cocuga ihtiyacim var bu konu da bana yardimci olur musun?
*askim seninle her gece pembe panjurlu, mavi odamizin icinde, yaza ve kisa dayanikli beyaz penceremizin onunde birlikte sectigimiz yildizimizi seyretmek ve evimizin bahcesinde kosusan boy boy yavrucaklarimizin olmasini nasil isterdim bir bilsen..
*'Ayse hatun gel, karim ol.. Gel bebucuklenelum...
*benimle ewlen yoksa ben seninle ewlenirim
*askim seni CAYKUR RIZE SPORDAN daha cok cok sewiyorum. benimle ewlenir misin?
*beraber yaslanip beraber geberelim mi?
*lann kizz seviyorum lannn seniii. hemde olumunee lannn. evlennn lannn benimlee evlennn lannn
*hayatimi karartmak istiyorum bana yardim eder misin?
*sana omur boyu basimin etini yeme firsatini sunuyorum...
*pilot:eger benimle evlenmeyi kabul etmezsen bu ucagi dusururum...
*benimle aski bitirmek istermisin?
*bi biskrem versem benimle evlenir misin raziye?
*erkek: (gayet tedirgin ve pek te umutlu olmayan bir sekilde sorar) benimle evlenir misin?
hatun kisi: tabii, olur.
erkek:?
erkek: hakkaten mi?
erkek: dogru mu duydum ben simdi?
hatun kisi: evet dedim ya
erkek: cok ani oldu be, dur ben bi hafta dusuneyim, ararim sonra seni.
*annemin kaynanan olmasini istermisin???
*- benimle evlenir misin nurcan?
- ayy bilemiyorum ki, birden cok sasirttin beni semsi, hih hi hi...
- cabuk karar ver lan, istemiyorsan cangul'e soracagim.
* artik bana sabahlari da yumurta kirmaya var misin?
*selvinaz, guzelim, kim alacak seni su yastan sonra, hadi evlenek ha?
*karicigim benimle evlenirmisin
ahmet biz zaten evliyiz
olsun guzelim gorucu usulu evlendik icimde uhte kaldi
canim benim hadi o zaman tadini cikaralim
nasil?
bosanalim
neeeeeee
ne var canim evlenme teklif edersin bende kabul ederim
him olabilir.
(oh be sonunda bosanmayi kabul etti kendi kuyusuna dustu keriz :)
*-sevgilim iliskimizin devlet tarafindan taninmasini istiyorum.
-aramiza devletin, kanunlarin falan girmesi ne kadar da romantik, ah! tabi ki sevgilim hemen! hemen evlenelim
*Bak ben tek maasla ne araba ne ev alabiliyorum gel beraber duble maasla her halti yiyelim.Simdi 'benimle evlen
*veya benimle ciftlesirmisin....? ? ? ? ?
*-filmi begendin mi
-hayir
-o zaman evlenelim
*len gel evlenmeye gidyorus
*seninle ewlenmemi ister misin?

0 yorum: