12 Nisan 2007 Perşembe

cirkin ordekler Nasil Dunya Guzeline Donustu?

Gazete, dergi ve televizyonlarda gordugumuz unlulerin dogustan guzel mi olduklarini dusunuyorsunuz? Icinizden ne kadar sanslilar ki, her zaman bu kadar mukemmel gorunmeyi basarabiliyorlar diye mi geciriyorsunuz? Iste yanildiginizin ispati ve “her kadin guzeldir” lafinin dogrulugu... Ufak degisikliklerle, kucuk operasyonlarla, siki diyetler ve estetigin nimetlerinden yararlanarak siz de en az onlar kadar guzel olabilirsiniz. Iste Hollywood’un gozde yildizlarinin onceki ve simdiki halleri... Bazilarini tanimak mumkun bile degil, gecirdikleri degisime hayret edeceksiniz...


VICTORIA BECKHAM
Bugunun stil ikonu olan, dunyanin en iyi giyinen ikinci kadini unvanini senelerdir elinden dusurmeyen, her giydigi ve her yaptigi olay olan bayan Beckham ogrencilik yillarinda okula bile gitmeye utanirmis. Yuzunu saran sivilce ve ve akneler yetmezmis gibi, burnunun seklinden dolayi daha okula girdigi anda ogrencilerin alay konusu olurmus. “Yuzum o zamanlar gercekten de cok kotuydu, ergenlik sivilcelerim sanki yerlesip kalmisti ve bir turlu care bulamiyordum. Ayrica o kadar utangac ve icine kapanik biriydim ki, biri bana birsey sormasin diye dua ederdim, ama zamanla yuzumdeki sorunlar gecince kendime guvenim geldi. Once ise dis gorunusumden baslamaya karar verdim ve kendime disiplinli bir program cizdim. Sagliksiz tum besinler benden uzak olmaliydi ve vucudumu tanimaliydim. Neyin yararli, neyin zararli oldugunu ogrendim ve buna hala dikkat ediyorum. Japon mutfagi bana gore en sagliklisi ve tabii ki balik. Ayni zamanda muthis bir sebze ve meyve severim, neyi yedigimi en iyi kendim kontrol edebilirim. Herkes benim ac gezdigimi dusunuyor ama ben saglikli besleniyorum ve boylece formda kalabiliyorum” diyor...



JENNIFER ANISTON
Hollywood’un seksi guzeli Aniston gecmis gunlerini hatirlamak bile istemiyor: “Yetenegim vardi ama cok kiloluydum, bir suru rol icin hep geri cevrildim ama inatla birsey yapmiyor aksine daha fazla yiyor ve kilo aliyordum. Bir gun dizi setinden bir arkadasim, ‘Neden kendine bunu yapiyorsun? Sen iyi bir oyuncu ve yildiz olabilirsin, yapman gereken sey hic de zor degil’ dedi. Hakli oldugunu biliyordum. Hollywood’da eger cok zayif ya da cok sismansaniz size lanetlenmis gibi davraniyorlardi, birini memnun etmek hic kolay degildi ama savasmaya karar verdim. Bu savas kendimleydi, cunku cok fazla sandvic ve mayonez yiyordum, beyaz ekmege surulmus mayonezden daha guzel birsey yoktu benim icin ve bir anda hepsine veda etmeye karar verdim” diyor. Bugun sac kesim tarziyla, siki karin kaslari ve sekilli vucuduyla dergi kapaklarini susleyen guzel yildiz, artik beslenmesine cok dikkat ediyor. Cani birsey istediginde yasadigi zor gunleri hatirlayarak kendini frenleyen yildiz, “icimde boyle bir vucudun gizli oldugunu bilseydim cok daha siki davranirdim” diyor.(Alem)

0 yorum: