5 Haziran 2007 Salı

Bir Kadının Günlüğü

>>Bir Kadının Günlüğü (tüm kadınlara ithaf olunur.)

>*Biriyle tanıştım .

>Çok hoş .

>Galiba o da benden hoşlandı .

>Bakışlarından anladım .

>Hem hoşlanmasa neden telefonumu istesin ?

>*Acaba arayacak mı ?

>Aslında ben de onu ararsam olur ama çok hevesli olduğumu anlamasın.

>*Aradı .

>Sesini duyunca çok heyecanlandım .

>Saçma sapan konuştum .

>Sanki beklemediğim bir telefondu .

>Ya aptal olduğumu düşünüp bir daha aramazsa .

>*Her an aklımda .

>Çok yakışıklı .

>Saçlarının önü dökük .

>Tam beğendiğim gibi .

>*Nihayet tekrar aradı .

>Akşam buluşuyoruz .

>Heyecandan ölüyorum .

>Ne giyeceğim ben şimdi ?

>Çok güzel olmalıyım .

>Vurulmalı .

>*Kahretsin , saçım hiç güzel olmadı .

>*Harikaydı .

>Gözleri çok güzel .

>Çok da güzel bakıyor .

>*Galiba , aşık oluyorum .

>Adını duyduğumda bile avuçlarım terliyor .

>*Bugün elimi tuttu .

>Ölüyorum zannettim .

>*Aşığım .

>Kesinlikle .

>O da bana .

>Eminim .

>Sanki birbirimiz için yaratılmışız .

>*Ten uyumu dedikleri bu olmalı .

>Ya ona hiç rastlamasaydım .

>*iki dakikada bir telefonu kontrol ediyorum .

>Mesaj var mı diye .

>*Gelen mesajları alt alta yazsam , harika bir aşk şiiri çıkar ortaya

>Tabii benim gönderdiklerimden de .

>*Çok iyi anlaşıyoruz .

>Onun sevdiği her şeyi seviyorum .

>*Müthiş biri .

>Beni çok seviyor .

>Her an beni düşündüğünü söylüyor .

>Ben de onu .

>Ona çok güveniyorum .

>Onun dışında başka şeylerle uğraşmak zorunda kalmaktan nefret ediyorum .

>Her an yanında olmak istiyorum .

>*Arkadaşlarımı atlatıp onunla buluştum .

>Her şeyi biliyor .

>Hayranım .

* * *
>*Bugün arkadaşlarıyla maç seyredeceklermiş .

>Bozuldum .

>Maç benden önemli mi ?

>*Eski sevgilisi nasıl biriydi acaba ?

>*Bugün sadece 6 defa aradı .

>Oysa dün 8 defa aramıştı .

>Allah'ım çok mutsuzum .

>*Çok mutluyum .

>*Çok mutsuzum .

>*Acaba benden öncekilere de aynı şeyleri söylüyor muydu ?

>*Onu çok seviyorum , ama o benimle yeterince ilgilenmiyor .

>Saçlarımın ucunu 1 cm. kestirdiğimi fark etmedi .

>Çok mutsuzum .

>*Beraberken televizyon seyrediyor .

>Eskiden sadece gözlerime bakardı .

>Beni aldatıyor olabilir mi ?

>*Harika bir gün geçirdik .

>Birbirimizi çok seviyoruz .

>*Gece yatınca düşündüm de , akşam yemekte bir an arka masadaki kıza baktı galiba .

>*Saçlarımın rengini bir ton daha açmalıyım .

>*Evet .

>Artık eminim .

>Beni sevmiyor .

>Saçımın rengini açtığımı anlamadı ,

>'' Sen makyajını mı değiştirdin ? '' dedi .

>*Ölsün istiyorum .

>Hayır .

>Önce ben öleyim , o da vicdan azabından ölsün .

>*Beni aldatıyor .

>Kesinlikle .

>Gerçi elimde hiçbir ipucu yok ama , eminim .

>Hem neden aldatmasın ?

>Erkek değil mi ?

>*Şüphelerimde haksızmışım .

>Uzun uzun beni ne kadar sevdiğini anlattı .

>Ben de onu seviyorum .

>*Ben de onu aldatmalıyım .

>Görür o gününü .

>*Sürekli dır dır ettiğimi söyledi .

>Kıskançlığımdan bunalmış .

>Çok mutsuzum .

>Bugünden itibaren başka biri olacağım .

>Beni zıvanadan çıkaran kendisi .

>Sürekli başka şeylerle meşgul. ışi , arkadaşları , maçlar , arabası , televizyon ...

>O halde neden benimle birlikte ?

>*Ayrılmamız lazım .

>Ondan nefret ediyorum .

>Allah'ım ya beni terk ederse ?

>*iki gündür beni sevdiğini söylemedi .

>Başka birine aşık olmuş olabilir mi ?

>Çok mutsuzum .

>*Bir kucak çiçekle geldi .

>Beni çok seviyor .

>Ben de onu .

>Zaten ne yapıyorsam aşırı sevgiden yapıyorum .

>*Aşırı sevgimin bir faydasını görmemiş .

>'' Beni normal sev '' dedi .

>Ruhsuz .

>Allah'ım ben bu adamı nasıl sevdim ?

>Aşkın , '' a '' sından haberi yok .

* * *
>*Benim gibi bir kadına bu nasıl yapılır ?

>Çok bencil .

>Nasıl daha önce fark etmedim ?

>Yıllarım ziyan oldu .

>Bunun acısını çıkaracağım ondan .

>Ona bir oyun edeceğim , hiç unutamayacak .

>*Allah 'ım , onu kaybetmek istemiyorum .

>Kel kafalı , patlak gözlü ne olacak .

>*Beni bir gün bile mutlu edemedi .

>Onu başkasına yar etmeyeceğim .

>Dokunduğumda tüylerim diken diken oluyor .

>Sinir şey .

>Onu hiçbir zaman sevmedim zaten .

>Terk ediyorum .

>Kesin kararlıyım .

>*Hayır , terk etmiyorum .

>Ona hayatı zindan edeceğim .

>*Yarın bütün yaptıklarını bir bir yüzüne haykıracağım .

>Onu çok sevdim .

>Bunu hiç anlamadı .

>Duygusuz.

>Sesini bile duymak istemiyorum .

>*Neden aramıyor acaba ?

>*inanamıyorum .

>Ortada hiçbir şey yokken benden ayrılmak istediğini söyledi .

>Asla ayrılmam .

>Onu çok sevdiğimi söyledim .

>Öldürmek istiyorum .

>Aşkımdan ölmeli , ayaklarıma kapanmalı .

>Bu ilişki ancak o zaman bitebilir

Mavi forum

0 yorum: