2 Mayıs 2007 Çarşamba

Turkcemiz

Yil: 1965
"Karsima �niden cikinca ziy�desiyle sasakaldim.. Nasil bir ed� takinacagima huk�m veremedim, �det� vecde geldim. Buna muk�bil az bir muddet sonra kendime gelir gibi oldum, yuzunde beni fevkal�de rahatlatan bir tebessum vardi.. Ustumu basimi toparladim, kendinden emin bir sesle 'aksam-i serifleriniz hayrolsun' dedim.."

Yil: 1975
"Karsima birdenbire cikinca cok sasirdim.. Ne yapacagima karar veremedim, heyecandan ayaklarim titredi. Ama cok gecmeden kendime gelir gibi oldum,
yuzunde beni rahatlatan bir gulumseme vardi.. Ustume ceki duzen verdim, kendinden emin bir sesle 'iyi aksamlar' dedim.."

Yil: 1985
"Karsima �niden cikinca fevkal�de sasirdim.. Nitekim ne yapacagima huk�m veremedim, heyecandan ayaklarim titredi. Amma ve l�kin kisa bir sure sonra
kendime gelir gibi oldum, nitekim yuzunde beni ferahlatan bir tebessum vardi.. Ustume ceki duzen verdim, kendinden emin bir sesle 'hayirli aksamlar' dedim.."

Yil: 1995
"Karsima birdenbire cikinca cok sasirdim.. Fen� h�lde kal geldi y�ni.. Ama bu is bizi bozar dedim. Baktim o da bana bakiyor, bu is tamamdir dedim..
Manitayi tavlamak icin dogruldum, artistik bir sesle 'sel�m' dedim.."

Yil: 2006
"�bi onu karsimda oyle gorunce cus falan oldum y�ni.. Oglum bu is bizi kasar dedim, fen� goceriz dedim, enjoy durumlari y�ni.. Ama concon muyum ki ben,
baktim ki o da bana kesik.. Saril oglum dedim, bu manita senin.. 'Hav ar yu yavrum?'"

Yil: 2026
"Ven ay vaz si hor, ben cok y�ni oyle iste birden.. Off, ay dont nov �bi yaa.. Ama o da bana oyle bakti, if so �sik len bu manita.. 'Hay beybi..'" __._,_.___

0 yorum: