2 Mayıs 2007 Çarşamba

cok aci cekiyorum

cok aci cekiyorum 2 yildir evliligi dusundugum sevgilimle dun aksam ayrildik uyuyamiyorum yiyemiyorum icemiyorum kalbimi her tarafindan sikiyorlar surekli aglama halindeyim benim basima gelmez ayrilik derken geldi sorunlarim hep vardi 2 yildir ama ayrilmayi hic istememistim butun hayallerimi dunyami onun uzerine kurmustum hepsi yikildi cok kotuyum bana uyutan yada sakinlestirici ciddi sekilde acimi hafifleticek hap bi ilac onerirmisiniz. doktora gidemem cunku aileme bunu cok fazla yansitmak istemiyorum. Hala belki arar diye bekliyorum cunku ben bitirdim bana ara vermekten bahsetti isleri yogun ve kafasi cok karisikmis sevginin ara vermesimi olur bende bunlari bana soyleyebilen sevgilime bunlari bana soyleyebildigine gore zaten bitmis dedim kapattim. dogrumu yapmisim yalnismi bilmiyorum tek bildigim cok aci cekiyor ve bir an once bu acidan kurtulmak istiyor olmam.

0 yorum: