2 Mayıs 2007 Çarşamba

Dis gorunusumu kafama cok takiyorum

Merhabalar..benim sorunum surekli fiziksel gorunumumle ugrasmak..

neredeyse hergun bir onceki gunden daha guzel ve bakimli olmaya kendimde degisiklikler yapmaya calisiyorum...yaptigim alisverislerdede aldigim seylerin cogunun bana guzelligim konusunda katkisi olabilecegini dusundugum seylerden olusuyor..

yani yiyecek icecek alisverisi yapmaktan zevk almazken basit bir makyaj malzemesi aldigimda ve bana yakisacagini dusunerek de aldiysam dogru birsey yaptigima inanip mutlu oluyorum..cok kullanmasam bile sahip olmak da yetiyor

toplumumuz ne yazikki guzel veya bakimli olmayan insanlari onemsemiyor gormezden geliyor..arkadaslik etmek sohbet etmek istemiyorlar falan vesaire..
sacimi evde atkuyrugu yaptigimda arkadaslarim beni onemsemez ve gordukleri halde selam vermezken....kuaforde saclarima fon cektirip makyaj yaptigim zaman selam verdikleri gibi canimli cicimli daha yakin konusuyorlar

ilkokul yillarimdan lise sona kadar da herkesden daha kilolu olmanin sikintisini cektim..benimle surekli alay ederlerdi...lisede ise hic erkek arkadas edinememistim..ilgi duyduklarim ilgisiz kalmis veya begenmediklerini acikca dile getirmislerdi...

insanlarin hos dedigi guzel buldugu ozellikler bende yok...ne zayif bir vucudum, ne sari renk sacim ne de renkli gozum var....ayrica kisaboylu ve kiloluyum..gozrengim de siyah denecek kadar koyu...o yuzden sosyal acidan hic sansim olmadi..

sokaga cikarken biraz cocuksu veya salas bisey giydigimde kendimin herhangi biseyinde eksiklik duydugunda disaridada ne yazikki kendimi yarim ve ezik hissediyorum (eskisi kadar olmasa da ) bazi seyleri astim ama hala oyle..
mesela bikac sene once boyum kisa oldugu icin 10 cm topuklu ayakkabi giyerdim hep daha kisasini giymezdim simdi ise spor ayakkabi giyebiliyorum

aslinda cok cirkin degilim ama kayda deger guzelligim de yok ..insanlara cazip gelecek guzel denecek yani ozelligi olan biryerim de yok....

dis ambalaji cazip olmayanlarla ici ne kadar iyi de olsa insanlar ilgilenmiyor..disi cezbederse ic yapini arastiriyolar yoksa ugrasmiyorlar aslinda ruhumun iyi olduguna inaniyorum

isin ilginc tarafi ben asla insanlari dis gorunusune gore degerlendiren biri degilim..konusacagim arkadasimi dis gorunumune gore secmem
fakat kendimi olabildigince guzel olmak zorunda hissediyorum..bu konuda diger insanlari yargilamazken kendime karsi cok elestirici ve katiyim sanirim

bana ne onerirsiniz....onerilerinizi bekliyorum

0 yorum: