2 Mayıs 2007 Çarşamba

sana nasil sitem edebilirim ben sadece seni sevmesini bilirim

Su anda cok uzaktasin, beni dusunuyor musun, bilmiyorum? Ama ben hep seni dusundum bugun, hic aklimdan cikmadin, attigim her adimdaydin..
Seni oyle cok ozluyorum ki, Bugun bir baska huzun coktu yuregime, ne yapsam ,ne etsem silinip atilamadi.

Seni simdiden oyle cok ozledim ki...Icim aciyor, sanki anlamsiz bir keder coreklendi yuregime, gitmek bilmiyor...

Seni oyle cok seviyorum ki, istersen sor bugun benimle olan yuregime akan gozyaslarima sor istersen, yuregime sor, giderken yanina aldigin yuregime sor, anlatsin seni ne cok sevdigimi....ne cok ozledigimi...

Yurudum yagmur da, ellerim usudu yine.... Gozyaslarim, yagmura karisti....Yuregim ise sicakti, Giderken yaninda goturdugun icin o hep ilik bir sevda sicakligindaydi.....

Yoklugunda neleri yitirdim... sen yoksan, gul guzel kokmuyor eskisi gibi, ne de gunes icimi isitiyor, ne de yagmurdan sonra toprak kokusu geliyor burnuma, buram buram...
Yoklugunda neleri yitirdim, sen yoksan artik gulusum bile icten degil, sen kahkahalar atanlara imreniyorum hanidir...sen yoksan, ipekler bile daliyor bedenimi, sakin yanlis anlama.. sitemin sana degil bebegim, sitemim ayriliga

Sana asik olmasam, sensiz gunlerde boyle mutsuz olmazdim, sen, sen diye yakarip, sabahlara kadar yildizlari saymazdim...Goruyor musun yoklugunda neleri yitirdim..ama sitemim sana degil...sitemim Ayriliga

SANA NASIL SiTEM EDEBILIRIM? BEN SADECE SENI SEVMESINI BILIRIM...

Kollarimi actim seni bekliyorum bitsin bu ayrilik kavussun ellerimiz...Seni Seviyorum



0 yorum: