2 Mayıs 2007 Çarşamba

Aciklama Ve Ozur..

Herkese merhaba...dun sitede cok tatsiz bir olay yasadim ve yasattim bilmeyenler icin kisaca iki arkadasimiz sitede tartisiyorlardi ve ben birini uzaklastirdim..olayin basina donelim dunku olay sirasinda kimler vardi hairlamiyorum o yuzden aklimda sadece 3 isim mevcut..digerleri zaten kendilerini biliyordur.dun sinirlerim tepemdeydi ve bir gece oncesinden oglum atesli isal oldugundan hemen hemen hic uyumamistim ve moralim cok bozuktu.(cok sukur bugun iyi)ayrica adetimin ilk gunu oldugundan asiri agresif,kirici ve saldirgan oldugum gundu..hersey boyle ust usteyken birde yaklasik bir haftadir su lahana corbasi diyetinden sinirlerim lackalasmisken..siteye gireyim kafam dagilsin dedim..ama tam tartismanin ortasina denk gelmisim..aksi gibi benden baska hic bir adminde yoktu ulasabilecegim..ilk basta saniyorum cozmeye calistim ama sinir katsayim tavan yapti dayanamadim sonradan ne dedigimi ya da tam olarak ne yazdigimi hatirlamiyorum..o an sadece "denizdenn "nickli arkadasi oradan alirsam olayi kapatirim diye dusundum ama oylede olmadi..denizdenn e bir ozur borcluyum hic uyarmadan ve olayi cozmeden uzaklastirma verdigimden dolayi..ayrica sunuda belirtmek isterim bu olay 2 senedir uye oldugum surece kimseyle tartismayan ben icin hic hos olmadi..ben insanlari ucuz kirmam..dunku olayin cok uc birsey oldugunu soylemek isterim..dunku sohbet bolumunde bulunan tum arkadaslardan ozur diliyorum. iyi ya da kotu butun yorumlariniz icin simdiden tesekkur ediyorum cunku bir daha buraya yorum yazmiyacagim.sevgiler
not:denizden sadce 10dk uzaklastirlmisti..sonra iptal etmistim.

0 yorum: