31 Mayıs 2007 Perşembe

Bunları Bir Kadından Hiç Duydunuz Mu ? :)

Hiç bir bayandan şu sözleri duydunuzmu ? Ki bence duyan çok şanslı bi erkektir

  • Peki aşkım, öyle olsun.
  • Bugün anneler günü, annene gidelim.
  • Kaç çocuğumuz olsun hayatım?
  • Sen maç izlerken ben ütü yaparım.
  • Bugün Pazar, istediğin kadar çarşıda kalabilirsin.
  • Sinemada yanımızda oturan kızın göğüslerini gördün mü? Benimkinin iki misliydi.
  • Tanga giymemi ister misin?
  • Seni seviyorum aşkım.
  • Annem seninle mutlaka evlenmem gerektiğini söylüyor.
  • Babam mesleğinin gelecek vaad ettiğini söyluyor.
  • Spor giyinmene bayılıyorum.
  • Sence popom çok mu küçük?
  • Ben ek kart istemiyorum. Bir kart ikimize yeter.
  • Bir sutyen 4 yil gidiyor.
  • Bebeğimiz olursa adını sen koy aşkım.
  • Baaaak, bu eşyaları mutfak parasından arta kalanları biriktirerek aldım
  • Daha büyük ekranlı bir televizyon almak istersen alabilirsin.
  • Sana bir bira açmamı ister misin?
  • Bu sene tatile gitmesek de olur.
  • Bana bu kadar fazla vakit ayırma arkadaşlarını çok ihmal ediyorsun.
  • Evin küçüğü büyüğü olmaz şekerim. Ev evdir.
  • Arabayı birkaç yıl daha kullanalım, olmaz mı?
  • Bu aksam mantı mı yapayım, içli köfte mi, hünkar beğendi mi?
  • Sucuklu yumurta yapmana bayılıyorum.
  • Bebeğin mamasını ben yaparım, sen git uyu.
  • Annem ve babam bize geleceklermiş, haydi kaçalım.
  • Abime söyleyeyim, seni şirketine finansman müdürü yapsın.
  • 10 Milyon fazla bana, 5 ver sen.
  • Yok hayatim istemem, herşeyim var çok şükür...
  • Çok eğlendiniz mi?



Mavi forum

0 yorum: