25 Nisan 2007 Çarşamba

son mektup

SON MEKTUP



Sevgili Amanda,
Bu sana yazdigim son mektup. Iliskimiz hakkinda dogru karari verdigimizi dusunuyorum. Birlikte olaganustu bir bes ay gecirdik. Hersey icin tesekkurler. Bilmeni isterim ki, birlikte gecirdigimiz zamanlarin, kalbimde hep ozel bir yeri olacak. Ama bundan sonra gorusmememiz (hatta telefonlasmamami z) ikimiz icinde en dogrusu.

Sevgiler, Joey.



Sevgili Amanda,
Dun gece seni aramamin sebebi, o hep gormek istedigin film vardi ya, iste televizyonda o gosteriliyordu. Neyse, sana haber vermek icin telefon actim. Ve ne oldu? Aliskanlik iste, telesekreter kodunu girdim ve yanlislikla
mesajlarini dinledim. Yapmamam gerekirdi, ne de olsa ayrildik biz. Ozur dilerim. Bu arada Francisco kim? Sadece meraktan soruyorum.

Joey.



Sevgili Amanda,
Birdenbire ne fark ettim biliyor musun, alti cift saki kadehin bende kalmis! Hani sana ben hediye etmistim. Japon yemegini cok sevdigini bilirim, ihtiyacin olur diye dusundum. Bir sekilde onlari sana ulastirmak istiyorum. Ne zaman uygun olur? Beni bir arasana. Her zamanki numaradan. Ama isten de arayabilirsin, 19:00'a kadar isteyim. 19:45'de evde oluyorum. Ama yok o arada arayacaksan, lutfen araba numarami dene. Eminim saki kadehlerini sen de ozlemissindir. Bu sana yazdigim son mektup.

Joey.



Sevgili Amanda,
Ne buyuk tesaduf degil mi, kedim patisiyle telefonun hafiza dugmesine basiyor ve kut diye sen karsima cikiyorsun! Iyi oldu aslinda uzun zamandir konusmuyorduk. Gerci 'Bitti artik Joey. Bunu kafana sok!' derken, neyi kasdettigini tam anlayabilmis degilim. Bu arada,o telefon konusmasindan sonra kendimi senin sokaginda buluverdim. Dalginlik iste. Gecenin bir yarisinda evinin onunde sari bir Mustang gordum, sasirdim, tanidik birininin mi? Yoksa esrarengiz Francisco'ya mi ait, hani o hakkinda pek iyi konusulmayan adam! Neyse onemli degil. Saki kadehlerini sokak kapisinin onune biraktim. Neyse. O iceriden gelen muzik neydi? Sesini fazla acmissin, neden?

Sevgiler, Joey.



Sevgili Amanda,
Bu sana yazdigim son mektup. Seni incitmek inan bana, isteyecegim en son sey, ama bilmen gerekir diye dusundum: Yeni bir sevgilim var! Tanisan cok seversin. Adi Marisa. Cok sacma degil mi, ikinizin de isminde harf var! Tesaduf iste! Bu arada, Francisco'nun vergi borclari oldugunu ogrendim. Uzuldum tabii. Yardimci olmami ister misin? Biliyorsun iliskiniz beni artik yaralamiyor, elimden ne gelirse yaparim. Yinede seni Latin erkekleri konusunda uyarayim dedim! Biliyorsun onlara bir kadin asla yetmez.

Joey.

Not: Kirmizi keceli kalemin var mi? Gercekten ihtiyacim var. Kitapcilarda bulamadim. Varsa beni haberdar et, cagrima mesaj yolla.



Sevgili Amanda,
Bu sana yazdigim son mektup. Telefon numarani degistirmis oldugunu ogreniyorum. Bana haber bile verme ihtiyaci hissetmeden! Gercekten incindim. Ya acil bir durum olursa ve sana ulasmam gerekirse, hic dusunmuyorsun degil mi? Bir de sana ait bir dolu sey var h�l� bu evde. Gecen gun Marisa bu konuyu acti ve biraz tartistik. Lutfen gel al onlari, cunku bu durum Marisa'yla iliskimizi ciddi bir sekilde zedeliyor. En iyi zaman carsambalari. 17:00 ila 19:00 saatleri arasi. Cuma'lari ogle saati haric ne zaman istersen. Bir de tabii Sali'lari olabilir. Bu arada, internet'te Francisco adinda bir herif var, resmen kizlara asiliyor.Yani oylesine soyledim iste.

Joey.



Sevgili Amanda,
Yarin Sevgililer Gunu. Bu mektubu posta yerine bir tasa baglayarak pencerenden attigim icin kizmazsin sanirim. Postayla zamaninda eline gecmeyebilirdi. Tasi farkettin mi? Birlikte tatile cole gitmistik ya, biliyordum hatirlayacagini. Bu gun birlikte ogle yemegi yeriz diye dusundum. Istersen Francisco'yu da getirebilirsin. Ona sikistigi odemeler konusunda yardimci olabilirim. Bir de ne diyecegim biliyor musun,sana yazdigim mektuplari senden geri almam gerekiyor. Bu son yazdigimi da getirir misin? Bende sana ait olan seyleri yanima alirim. Ama ciplakken parasutle atladigim o fotograf var ya, o sende kalsin! Bana haber verir misin? Aslinda ben asagidayim. Bu sana yazdigim son mektup.


Hep seviyorum, Joey.

0 yorum: