25 Nisan 2007 Çarşamba

Romantizim yerine Stres Yasamak

Selam Arkadaslar,

Gecen kis "Susler" firmasindan camli bir soba aldim. Hay almaz olaydim.
Cami icin de fark odedim haa.. oyle ya, los bir ortamda, o sobadan yansiyan, alevin goruntusunu hayal etmek urunu almamda tek basina yeterli bir sebebti zaten.
Neyse buyuk bir heyacanla sobamiz kuruldu yanmasi isitmasi gayet guzel.
Amaaaa... gel gelelim cam olayina 2 dakika icinde kapkara icini gormek mumkun olmadigi gibi odun atmak icin her actigimda pat kurumlar yerde ve evin icinde usuyor haydi kostur temizlik, hemen yetkili merciilere durumu bildirdim defalarca git gel, defalarca tel.ac defalarca git gel gel defalarca merkezi ara ha bu arada merkezin verdigi ucretsiz danisma hatti da hic cevap vermiyor tabi belirtmeden gecemeyecegim kendi butcemden ariyorum tabi bu defalarca alo ve her defasinda yani konuyu anlatmalar. Sonuc mu tabiki negativ kimse ilgilenmiyor kimse urunun arkasinda durmuyor, para nasil olsa cepte. Musteri memnuniyeti oda neymis hic onemli degil.. Aman Susler'e dikkat
adini Susler evinizi pisler. Ben yandim sizde yanmayin arkadaslar

0 yorum: