18 Nisan 2007 Çarşamba

onerilerinizi bekliyorum

selam arkadaslar
sizden bir arkadasim adina yardim istiyorum.
Arkadasim 12 yillik evli.Izmir de oturuyor.Ikiz cocuklarindan biri dogustan sakat.11yasinda yavrum.Ellerini ve ayaklarini kullanamiyo.Kendi basina hic bir isini yapamiyo.isin en aci tarafi esinden yedigi dayak sonrasi oglunun biri boyle sakat kaliyo.Ama baba tam dayaklik.Oglundan utaniyo.Arabasiyla bile gezdirmekten utaniyo.Sanki o cocuk onun degilmis gibi.Aksam arkadasla msn de karsilikli agladik.Doktora gitmisler.tahliller ve emarlar sonucu omur boyu duzelmez demisler.Arkadasin butun hayelleri yikilmis.Ustune birde kaynanasi bunun sorumlusu sensin demis ve doktora kizida goturmemisler.Oda kaynanasiyla kavga etmis.Oglun dovdu sakat kaldi ben mi sorumlu oldum simdi demis.Bide aksam kocasi sen anamla neden kavga ettin diye girismis kiza.Bosanma sozkonusu olamiyo bile.Cunku cok gaddar bir aile inanin.Kaynana sakat olan cocugu kendi uzerine kaydetmis.Saglik haklarindan yararlansinlar diye.Cocugu gostermemekle tehtit ediyolar.Kafayi yemis arkadasim artik.Ancak olursem kurtulurum bunlardan diyo.Cok konustum aksam ama ikna edemedim.Verebileceginiz bir oneri benim ona yardim etmeme yarayabilir.Yazilarinizi bekliyorum.Acil....

0 yorum: