23 Nisan 2007 Pazartesi

Ruyamda; Hacca gittim ....

Arkadaslar... yaklasik 5-6 ay once beni cok etkileyen bir ruya gormustum... Sizlerle paylasmak istedim....

Ruyam soyle...; Annem ve Babam Hacca gidiyor... Biz de onlari ugurlamak icin havaalanina gidiyoruz..Butun akrabalarimiz yakinlarimiz orada... cok kalabalik... Ben annemin elini opecegim sirada... Annem aa sen gelmiyormusun kizim diyor... Ben sasiriyorum... Cantasindan benim Hac kiyafetlerimi cikariyor.... Beyaz elbiseler... Hemen giyiniyorum o elbiseleri...Nasil oluyorsa (ruya iste) bavullarimda hazir oluyor orada.. Anneme diyorum ki... Anne benim islerim var burda hic birini ayarlamadim... nasil yapicam... hersey yarim kalacak diyorum... o da sen merak etme hersey hallolur diyor... Neyse... Ben buyuk bir heyecanla Yolculuga cikiyorum... Kutsal topraklara... Ucakta giderken... Dualar okunuyor... Kur'an-i Kerim okunuyor... Sonunda Mekke'ye variyoruz... Ve orada ilk namazimizi kilacagimizi soyluyorlar.. Hep birlikte namaz kiliyoruz Kabenin cevresinde... Ancak soyle bisey var...Kabe nin ust bolumunu gorebiliyorum ben... onumde buyuk bir duvar var... o durumda bile heyecanlaniyorum...Namazdan Sonra yemek yiyoruz orada.... Aksam olunca ben yine ucakla istanbul'a donuyorum... orada uyumuyorum... Sabah tekrar ucakla oraya gidiyorum.....Kabeyi tavaf ediyorum ...

Bilmiyorum ruya kac saniye surdu ama ... ben Hac gorevimi yerine getiriyorum ve Annem-Babam la tekrar Istanbul'a donuyorum...

Cok etkilenmistim bu ruyayi gordugumde.... Nasil yorumlanir ne anlama gelir ... ya da bir anlama gelir mi bilmiyorum.... COOOK etkilendigim kesin....

0 yorum: