23 Nisan 2007 Pazartesi

Eski kocasiydi, simdi en yakin kiz arkadasi

Eski kocasiydi, simdi en yakin kiz arkadasi
INGILTERE'de yasayan Sue O'Brian, Andrew'u ilk gordugunde hayallerinin erkegini buldugunu dusunmustu. Iliskinin basinda harika bir seks yasantilari oldugunu soyleyen O'Brian, 'Kocama, evde neden kadin elbisesiyle dolastigini sordugumda bana kendimi boyle iyi hissediyorum ama escinsel degilim demisti. Onsuz hayatimin anlamsiz olacagini dusundum ve aslinda hala sevdigim adam olduguna karar verip ona kadin kiyafetleri satin aldim. Tabii, seks hayatimiz neredeyse bitti. Bir gun artik tamamen kadin gibi yasamak istedigini soyledi. Onu o kadar seviyordum ki terk edemedim. Sonunda kadin olmak icin bir klinige basvuran kocama 'Natasha' ismini taktim. Kocam simdi en yakin kiz arkadasim' dedi.

CINSIYET DEGIL KISILIGI ONEMLI

Sue O'Brian, evlenmeden once bir degisiklik fark ettigini ama onu sevdigi icin sorgulamadigini itiraf etti. O'Brian, 'Erkek ya da kadin, o benim hayat arkadasim' dedi.

0 yorum: