23 Nisan 2007 Pazartesi

msnde kiz ekledikten sonraki dialoglar :D

e : slm
k :slmda kimsiniz
e :ii sey ben murat
k :hangi murat
e :dorduncu murat eueheu
k :defol
--------------------------
e :slm naber
k :slm iii kimsin
e :benmi
k :yok arkandaki
e :ha o ercan
k :byyy
e :tuh be ercanin yuzunden engelledi
------------------------------
e :ya nerdesin gorusmeyeli cok ayip ediyosun ha
k : pardon?
e :tamam bi daha olmasin
k :sen de kimsin be defol
---------------------------
k :msn adresimi nerden aldiniz
e :ii migrosda ucuzluk vardi toptan aldim
e :tuh be cevrim disi oldu
------------------------
k :kimsiniz
e :talihine darilmis umutlara sarilmis sevmiste terk edilmis bir gonul yorgunuyum(ferdi babadan alinti yaptim)
k :boyle birini tanimiyorum by
--------------------------
k :adresimi nerden buldun
e :ii sey dun gece ak sakalli bi dede ruyamda bu adresi verdi
k :soyle o dedeye bi milli piyangodan sonra cop catanligami basladi
e :valla bende anlamadim
k :hadi sana tatli ruyalar anca bulusursun ak sakalli dedeyle
------------------------------
k(yabanci kiz) :what is this
e :this is a book
k :my email??
e :senin adresi wc de dusunurken buldum
k :sen turksun galiba
e :nerden bildin
k :ee turkun akli ya kacarken ya z.carken neyse by
--------------------------------
k :kimsin
e :Allahin cooluyum
k :yapma ya hic cekilmiyosun by
--------------------------------
e :slm ben ahmet
k :hangi ahmet
e :unutuldukmu yoksa
k :haa anteptekimi
e :eeevet o iste
k :amma kekmissin benim antepte tanidigim yokki by
-----------------------------------
e :slm ben mehmet aga
k :hangi mehmet aga
e :cizmeli kedinin agasi
k :nasil yani
e :sari cizmeli mehmet aga iste
k :oylemi biz sehre tasindik agalik kalkti by
---------------------------------------
k :slm adresimi nerden buldunuz
e :googleden yav adamlar ne guzel yapmis aradigin hersey var
k :ben oyle kolay bulunmam
e : O zaman sen hintlisin
k :ne alaka
e :kolay bulunmuyasan bulunmaz hint kumasisin ehuehe
k :hahaha cok komik msn im gormesin seni
-----------------------------------
e :slm mailimi nerden aldin
k :benmi almisim sen kaydettin
e :ben kaydettim diye eklemen mi lazim hemen
k :ee sen bilirsin ozaman byy
----------------------------
k :slm
e :slm
k :isim ne nerden
e :vayy direk mevzu ha
k :sana iylik yaramaz
e :dur gitmeee tamam tamam tuh gitti
-----------------------------------
e :slm
k :slm sebnem ferah dinlermisin
e :yok
k : O zaman by
e :sen ferdi tayfur dinlermisin
k :yok
e : O zaman sana by

0 yorum: